logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Filmy na szczęście
02.10.2012
Tematy: Wydarzenia

Filmy na szczęście



Fundacja Generator wraz z Katedrą Psychologii Pozytywnej Szkoły Wyższej Psychologii Społecznej przygotowała cykl filmowo-psychologiczny pt. „Na szczęście film”. Cykl jest częścią długofalowego projektu „Kinoterapia”, który ma na celu odkrywanie rozwojowego i psychoedukacyjnego potencjału kina. Projekcje będą odbywać się od 11 października do 22 listopada 2012 w kinie Praha, a całość cyklu poświęcona jest nowej gałęzi psychologii – psychologii pozytywnej, zajmującej się badaniem czynników warunkujących szczęście i dobrostan człowieka.

Do każdego z sześciu spotkań dobrano film (dwa pokazy będą miały charakter przedpremierowy: Whisky dla aniołów i Cafe de Flore). Zorganizowane będą także dyskusje, na których pojawią się psychologowie związani z wyżej omawianym nurtem. Całość zostanie wsparta materiałami popularyzatorskimi, które zostaną opublikowane niebawem na stronie www.kinoterapia.pl

Program projekcji:

11.10: Szczęście, pokaz filmu Whisky dla aniołów, 101’ reż. Ken Loach; panelista Jacek Załuski
18.10: Pozytywne emocje, pokaz filmu Love story, 92’ reż. Florian Habicht, panelistka dr Anna Gabińsk
25.10: Mądrość, pokaz filmu Kumare: Guru dla każdego, 84’ reż. Vikram Gandhi, panelistka dr Aneta Dowgiert
08.11: Siła psychiczna, pokaz filmu Cafe de flore, 120’ reż. Jean-Marc Vallee, paneliści dr Agata Wytykowska oraz Jacek Żakowski
15.11: Flow, pokaz filmu Pinuccio Lovero, 60’ reż. Pippo Mezzapesa; paneliści dr Agata Wytykowska
22.11: Korzystne zmiany wynikające z niekorzystnych zdarzeń, pokaz filmu Wszystko lśni, 91’ reż. Christie Jeffs, paneliści Maja Filipiak oraz Bartek Konopka

Kinoterapia otrzymała do tej pory wsparcie Ministerstwa Kultury i Dziedzictwa Narodowego, British Council, Polskiego Instytutu Sztuki Filmowej i Miasta Stołecznego Warszawa.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek