Film o katastrofie w Japonii wszedł do kin
To był dzień jak każdy inny… Nikt nie spodziewał się tego, co się wydarzyło. Wystarczyło parę godzin aby życie tysięcy osób runęło. Nie tylko metaforycznie.
Tsunami w Japonii relacjonowane było w mediach całego świata jak spektakularne widowisko: walące się domy, spychane przez fale samoloty, statki na ulicach miast. Odwołując się do przyzwyczajeń widzów, organizacja ShelterBox 'ubrała’ wydarzenia z Japonii w szatę katastroficznego filmu, z przejmującą muzyką w tle i szokującymi, apokaliptycznymi niemalże, kadrami. Wobec takiego ogromu smutnych wrażeń, końcowa prośba do widzów o podarowanie ofiarom katastrofy sumy odpowiadającej wartości biletu kinowego, jest bardzo skoromna.
ShelterBox znane jest z szybkiego dostarczania ofiarom kataklizmów prowizorycznego „zestawu przetrwania”. Autorzy przewodnika Lonely Planet po Haiti wspominali, że na wyspie wciąż często widuje się namioty z logo tego stowarzyszenia. Najnowsza strategia promocyjna ma pokazać, że nawet w najbardziej beznadziejnych sytuacjach, jest coś do zrobienia i jest możliwość niesienia pomocy. Nie należy poprzestawać na rezygnacji i załamaniu się potęgą natury. Tam jest życie, które musi się toczyć dalej.
Reklama jest wyświetlana w 300 brytyjskich kinach od 22 kwietnia br. Powinna poruszyć „zjadaczy popcornu”.
K.Lipińska
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?
-
15.02.2023
All you need is… OZE. Ruszyła kampania promująca odnawialne źródła energii