logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Film i debata o budżecie wrażliwym na płeć
25.01.2012
Tematy: Wydarzenia

Film i debata o budżecie wrażliwym na płeć



3 lutego (piątek) o  godz. 18:00 w kinie Luna w Warszawie odbędzie się premiera filmu „Gender check” oraz debata „Czy pieniądze mają płeć? Budżet wrażliwy na płeć i ekonomia społeczna”.

Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju (UNDP) wspólnie ze Stowarzyszeniem Homo Faber w lipcu 2011 r. zrealizował w Lublinie ogólnopolskie, dwutygodniowe warsztaty na temat rynku pracy, polityki społecznej i równości płci (Gender check!). Na kanwie tego wydarzenia powstał film dokumentalny dotyczący tematyki równości płci na rynku pracy i problematyki równości szans.

W dyskusji udział wezmą: Agnieszka Kozłowska-Rajewicz (Pełnomocniczka Rządu ds. Równego
Traktowania), Anna Mateja (publicystka, współautorka raportu wydanego przez Fundację im. Stefana Batorego „Wszystko o Ewie”), Bogna Stawicka (Pełnomocniczka Prezydenta Miasta Łodzi ds. Równego Traktowania), Michał Pawlęga (ekspert ds. równości szans ze względu na płeć, Fundacja Feminoteka), Sylwia Chutnik (prezeska Fundacji MaMa) oraz Zofia Łapniewska (ekonomistka, wykładowczyni Gender Studies na Uniwersytecie Warszawskim i Uniwersytecie Jagiellońskim). Rolę moderatora pełnić będzie Anna Szadkowska – Ciężka (Program Narodów Zjednoczonych ds. Rozwoju).








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

  • 23.03.2025Wydarzenia

    Operacja Czysta Rzeka

  • 20.03.2025Wydarzenia

    Polski Buk z Dalkowa zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2025!

  • 10.02.2025Wydarzenia

    Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek