logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Filantropia dziś, jutro, zawsze
17.12.2010
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Filantropia dziś, jutro, zawsze



Towarzystwo Funduszy Inwestycyjnych AXA i Akademii Rozwoju Filantropii w Polsce wraz z partnerem strategicznym Polsko – Amerykańską Fundacją Wolności prowadzi kampanię „Jesteśmy dziś jutro zawsze”. To inicjatywa, której celem jest promocja idei funduszy wieczystych oraz kapitałów żelaznych, jak również edukacja na temat ich zakładania i zarządzania.

Kampania „Jesteśmy dziś jutro zawsze” jest skierowana do organizacji, które są zainteresowane budowaniem kapitału żelaznego i założeniem funduszu wieczystego, jak również do osób prywatnych, które chcą związać się z działalnością filantropijną.

Idea kapitałów żelaznych jest bardzo popularna, m.in. w USA, gdzie niemal każdy Fundusz Lokalny, czy wyższa uczelnia posiada wspomnianą bazę finansową. Tradycja funduszy zaczyna powoli odradzać w Polsce. Fundusze wieczyste już od kilku lat zakładane są przy Akademii, współpracujących z nią Funduszach Lokalnych oraz innych organizacjach pozarządowych. Narzędziem, gwarantującym długoterminowość a także stabilność finansowania funduszu wieczystego jest kapitał żelazny.

Celem działań organizatorów kampanii „Jesteśmy dziś jutro zawsze” jest również powrót do przerwanej – przez PRL – tradycji zakładania funduszy wieczystych imienia konkretnej osoby czy rodziny.
Pierwszym przedsięwzięciem ramach kampanii jest portal www.funduszwieczysty.pl.
M. Czerepak








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek