logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ferrero i LOTOS ufundowały rejs
24.09.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ferrero i LOTOS ufundowały rejs



Ferrero Polska i Grupa Lotos ufundowały nagrodę w konkursie „Wszyscy dbamy o Bałtyk”, zorganizowanym w ramach Programu Edukacji Morskiej w Gdańsku. Laureaci wzięli udział w tygodniowym wakacyjnym rejsie po Zatoce Gdańskiej oraz szkoleniu w helskiej Stacji Morskiej Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego, połączonym ze zwiedzaniem Fokarium. Przy konkursie współpracowano ze Stacją Morską Instytutu Oceanografii Uniwersytetu Gdańskiego i Komendą Miejską Policji w Gdańsku.

Od trzech lat uczniowie klas pierwszych gdańskich gimnazjów pod okiem doświadczonych sterników uczą się podstaw żeglarstwa na pokładach pięciu jachtów. Jesienna edycja rejsów rozpoczęła się wraz początkiem września. Po szkoleniu uczestnicy podzielili się na pięć załóg i wyruszyli w szyku z gdańskiej mariny w kierunku Żurawia. Rejsy edukacyjne po wodach Kanału Portowego i Zatoki Gdańskiej są dla młodzieży okazją do zyskania nowych umiejętności i sprawdzenia się w żeglarstwie oraz lekcją historii Gdańska. W ramach kilkugodzinnego rejsu uczniowie zwiedzają Twierdzę Wisłoujście, a płynąc Motławą od zabytkowego Żurawia, wzdłuż terenów stoczniowych, Zakrętu Pięciu Gwizdków i Latarni Morskiej z kulą czasu, mają poznać morskie tradycje swojego miasta. Elementem programu jest także edukacja proekologiczna.

Celem inicjatywy jest szeroko pojęta edukacja morska, a więc także pokazanie młodym ludziom możliwości, jakie daje życie w mieście portowym oraz przybliżenie dziedzictwa regionu Morza Bałtyckiego. 17 września w rejsie wziął udział dziesięciotysięczny uczestnik. Z tej okazji z gimnazjalistami spotkał się Mateusz Kusznierewicz, pomysłodawca programu.

Więcej informacji o programie na stronie www.ProgramEdukacjiMorskiej.pl.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek