logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Faro zachęca do czytania na dobranoc
20.01.2009
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Faro zachęca do czytania na dobranoc



W połowie grudnia ruszyła akcja portalu Edukacyjny Kraków i firmy FARO Tekstylia pt. „Czytanie do poduszki” zachęcająca do czytania – szczególnie dzieciom – przed snem. Włączyli się w nią Anna Guzik, Grzegorz Turnau, Marcin Daniec, Ewa Wachowicz, Zbigniew Wodecki oraz Robert Makłowicz deklarujący, że „czyta wszystko” i Piotr Kupicha, który czyta „gazetki z bardzo niskiej półki”.

Organizatorzy namawiają nieczytających do przełamania przyzwyczajeń i do znalezienia chwili na czytanie. Wskazują, za przykładem znanych osób, że najlepszy na czytanie jest czas pod koniec dnia, przed snem. – Takie czytanie uspokaja i pozwala oderwać się od trosk – wyjaśnia Magda Tytula, redaktor naczelna portalu Edukacyjny Kraków.

– Chcieliśmy pokazać dzieciom, a ich rodzicom przypomnieć, jak wspaniale chwile można spędzić, czytając do poduszki. Takie wspólne chwile mogą pozostać w pamięci na całe życie. Warto czytać, chcemy wszystkich do tego zachęcać – mówi Katarzyna Pluta z firmy FARO.

W ramach akcji na portalu można znaleźć wypowiedzi znanych osób na temat tego co czytają przed snem, wypowiedzi ekspertów o tym, dlaczego czytanie na dobranoc, zwlaszcza dzieciom, jest wartościowe i godne polecenia i blog dla użytkowników portalu, do którego będzie można dodawać swoje wpisy i w ten sposób walczyć o atrakcyjne nagrody.

Faro działa w branży tekstyliów domowych – produkuje ręczniki, pościele, koce i narzuty.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek