logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Faktura w sieci – TP dla dzieci
12.03.2008
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Faktura w sieci – TP dla dzieci



Dzięki klientom Telekomunikacji Polskiej, którzy korzystają z e-faktur, wkrótce do 13 tys. dzieci przebywających w szpitalach trafią kolorowe książki o ekologii. To efekt akcji „Faktura w sieci @ książki dla dzieci”.

Akcja polega na tym, że klient rezygnując z tradycyjnego papierowego rachunku, na rzecz faktury elektronicznej, funduje lekturę dzieciom przebywającym w szpitalach.

Książki, które trafią do dzieci opowiadają o ekologii i uczą prostych zasad dbania o środowisko oraz zachowań proekologicznych. W atrakcyjnej formie kolorowanek, rebusów oraz innych gier słownych i rysunkowych, dzieci w różnym wieku będą poznawać jak dbać o środowisko.

Akcję zainaugurowały warsztaty ekologiczne przeprowadzone w Zespole Szkół nr 86 w Szpitalu Dziecięcym „Niekłańska” w Warszawie. Zdaniem dyrektor placówki Alicji Kott to wsparcie w wykonywaniu zadań szkoły, czyli w wychowywaniu proekologicznym.

Telekomunikacja Polska oferuje klientom faktury elektroniczne od 15 listopada 2007 roku. Spełniają one wszelkie prawne wymogi dotyczące dokumentów finansowych.

Klienci zainteresowani otrzymywaniem, elektronicznego rachunku, powinni złożyć pisemne zamówienie w salonie lub punkcie sprzedaży tp, bądź wysłać je pocztą lub mailem.
Źr. Telekomunikacja Polska








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek