logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Fair play z Owsiakiem i Carlsbergiem
07.07.2011
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Fair play z Owsiakiem i Carlsbergiem

Your browser does not support the video tag.


Jerzy Owsiak wziął udział w CRMowej kampanii firmy Carlsberg: – Zawsze wierzyłem w „fair play”. Dlatego na Przystanku Woodstock, jak zwykle będziemy grali fair.- mówi. Marka Carlsberg jest sponsorem festiwalu.

W trakcie Przystanku Woodstock, Owsiak włączy się w kampanię firmy promującą ideę „fair play”. Promocja idei „fair play” w trakcie Przystanku Woodstock to ideowe przygotowania przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce w 2012 roku i których Carlsberg również jest sponsorem. W spocie reklamowym komunikuje o obu tych formach sponsoringu.

Na terenie Przystanku Woodstock powstanie boisko do gry w piłkę nożną. Zostaną na nim rozegrane „Woodstockowe Mistrzosta Europy„. Reguły wg których będą rozgrywane mecze, mają być o tyle nowe, że za każde zachowanie „fair play” zawodnicy będą nagradzani Carlsbergową „Zieloną Kartką”. Poparcie dla idei będą mieli okazję wyrazić także kibice oraz uczestnicy festiwalu. Na umówiony znak Jerzego Owsiaka podniosą „Zielone Kartki” – bijąc tym samym „ideowy” rekord świata.

Szczególną uwagę organizatorzy planują zwrócić na kwestię spożywania alkoholu, w tym przez osoby nieletnie. Na terenie festiwalu powstanie strefa w której alkohol będzie zabroniony, przedstawiciele organizacji pozarządowych zostaną przeszkoleni tak, aby w odpowiedni sposób reagowali widząc nieletnich pijących alkohol.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek