Jerzy Owsiak wziął udział w CRMowej kampanii firmy Carlsberg: – Zawsze wierzyłem w „fair play”. Dlatego na Przystanku Woodstock, jak zwykle będziemy grali fair.- mówi. Marka Carlsberg jest sponsorem festiwalu.
W trakcie Przystanku Woodstock, Owsiak włączy się w kampanię firmy promującą ideę „fair play”. Promocja idei „fair play” w trakcie Przystanku Woodstock to ideowe przygotowania przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce w 2012 roku i których Carlsberg również jest sponsorem. W spocie reklamowym komunikuje o obu tych formach sponsoringu.
Na terenie Przystanku Woodstock powstanie boisko do gry w piłkę nożną. Zostaną na nim rozegrane „Woodstockowe Mistrzosta Europy„. Reguły wg których będą rozgrywane mecze, mają być o tyle nowe, że za każde zachowanie „fair play” zawodnicy będą nagradzani Carlsbergową „Zieloną Kartką”. Poparcie dla idei będą mieli okazję wyrazić także kibice oraz uczestnicy festiwalu. Na umówiony znak Jerzego Owsiaka podniosą „Zielone Kartki” – bijąc tym samym „ideowy” rekord świata.
Szczególną uwagę organizatorzy planują zwrócić na kwestię spożywania alkoholu, w tym przez osoby nieletnie. Na terenie festiwalu powstanie strefa w której alkohol będzie zabroniony, przedstawiciele organizacji pozarządowych zostaną przeszkoleni tak, aby w odpowiedni sposób reagowali widząc nieletnich pijących alkohol.
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile
-
01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
„Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska
-
25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka
-
17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
InPost ratuje życie
-
10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

