Jerzy Owsiak wziął udział w CRMowej kampanii firmy Carlsberg: – Zawsze wierzyłem w „fair play”. Dlatego na Przystanku Woodstock, jak zwykle będziemy grali fair.- mówi. Marka Carlsberg jest sponsorem festiwalu.
W trakcie Przystanku Woodstock, Owsiak włączy się w kampanię firmy promującą ideę „fair play”. Promocja idei „fair play” w trakcie Przystanku Woodstock to ideowe przygotowania przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce w 2012 roku i których Carlsberg również jest sponsorem. W spocie reklamowym komunikuje o obu tych formach sponsoringu.
Na terenie Przystanku Woodstock powstanie boisko do gry w piłkę nożną. Zostaną na nim rozegrane „Woodstockowe Mistrzosta Europy„. Reguły wg których będą rozgrywane mecze, mają być o tyle nowe, że za każde zachowanie „fair play” zawodnicy będą nagradzani Carlsbergową „Zieloną Kartką”. Poparcie dla idei będą mieli okazję wyrazić także kibice oraz uczestnicy festiwalu. Na umówiony znak Jerzego Owsiaka podniosą „Zielone Kartki” – bijąc tym samym „ideowy” rekord świata.
Szczególną uwagę organizatorzy planują zwrócić na kwestię spożywania alkoholu, w tym przez osoby nieletnie. Na terenie festiwalu powstanie strefa w której alkohol będzie zabroniony, przedstawiciele organizacji pozarządowych zostaną przeszkoleni tak, aby w odpowiedni sposób reagowali widząc nieletnich pijących alkohol.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
21.08.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
03.06.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy