Jerzy Owsiak wziął udział w CRMowej kampanii firmy Carlsberg: – Zawsze wierzyłem w „fair play”. Dlatego na Przystanku Woodstock, jak zwykle będziemy grali fair.- mówi. Marka Carlsberg jest sponsorem festiwalu.
W trakcie Przystanku Woodstock, Owsiak włączy się w kampanię firmy promującą ideę „fair play”. Promocja idei „fair play” w trakcie Przystanku Woodstock to ideowe przygotowania przed Mistrzostwami Europy w piłce nożnej, które odbędą się w Polsce w 2012 roku i których Carlsberg również jest sponsorem. W spocie reklamowym komunikuje o obu tych formach sponsoringu.
Na terenie Przystanku Woodstock powstanie boisko do gry w piłkę nożną. Zostaną na nim rozegrane „Woodstockowe Mistrzosta Europy„. Reguły wg których będą rozgrywane mecze, mają być o tyle nowe, że za każde zachowanie „fair play” zawodnicy będą nagradzani Carlsbergową „Zieloną Kartką”. Poparcie dla idei będą mieli okazję wyrazić także kibice oraz uczestnicy festiwalu. Na umówiony znak Jerzego Owsiaka podniosą „Zielone Kartki” – bijąc tym samym „ideowy” rekord świata.
Szczególną uwagę organizatorzy planują zwrócić na kwestię spożywania alkoholu, w tym przez osoby nieletnie. Na terenie festiwalu powstanie strefa w której alkohol będzie zabroniony, przedstawiciele organizacji pozarządowych zostaną przeszkoleni tak, aby w odpowiedni sposób reagowali widząc nieletnich pijących alkohol.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!