logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Faceci zebrali ponad milion złotych
04.03.2012
Tematy: Wydarzenia

Faceci zebrali ponad milion złotych



Pozyskana przez UNICEF Polska kwota 1.284.844 PLN to wynik połączenia sił dwóch kampanii charytatywnych na rzecz Sierra Leone: „Faceci ratują dzieci” oraz „Wszystkie kolory świata”.

Kampanię „Faceci ratują dzieci” wsparli Sebastian Karpiel-Bułecka, Łukasz Nowicki i Przemysław Saleta. Akcja „Wszystkie kolory świata” adresowana była do szkół, przedszkoli, domów kultury i bibliotek publicznych. Poparła ją Majka Jeżowska, Ambasador Dobrej Woli UNICEF, a do akcji dołączyły dzieci z 1140  placówek edukacyjnych z całej Polski. W ramach projektu uczniowie przygotowywali laleczki. Na specjalnie zorganizowanych imprezach szkolnych każda z chętnych osób mogła zaopiekować się laleczką, przekazując darowiznę na rzecz UNICEF.

Zebrane pieniądze pozwolą zaszczepić 454 tys. dzieci i przyszłych matek przeciwko gruźlicy, polio i tężcowi. Kwota ta umożliwi również zakup dziewięciu lodówek na baterie słoneczne. Dzięki polskim darczyńcom UNICEF będzie mógł także zakupić strzykawki i pojemniki na odpady poszczepionkowe oraz przeszkolić lekarzy i pielęgniarki, którzy zapewnią bezpieczne zaszczepienie dzieci.

Fundusze będą zbierane jeszcze do końca marca.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek