Facebook daje sygnał do oddania krwi
Wykorzystując znajomości na Facebooku, można stać się dawcą i zachęcić do tego przyjaciół, którzy zachęcą swoich znajomych, a tamci kolejnych, a kolejni następnych… Co 60 sekund ktoś potrzebuje krwi.
Powszechnie wiadomo, że brakuje krwi, a dawcy są poszukiwani. Jednak statystyki nie dają klarownych informacji, ile krwi rzeczywiście jest niezbędne do ratowania życia. Spersonalizowany przekaz ma znacznie mocniejszy wydźwięk. Jeśli sprawa dotyczy najbliższych przyjaciół, rodziny, czy znajomych, dawca znajdzie się szybciej.
Tę logikę wykorzystuje kanadyjska kampania „Blood Signal”. Strona bloodsignal.ca, łącząc się z facebookowym profilem odbiorcy, przelicza liczbę znajomych na ilość osób, którym krew jest niezbędna, ponieważ przewlekle chorują lub są ofiarami wypadków. Facebook z mocno rozbudowaną siecią użytkowników i ich znajomych daje ogromne możliwości komunikacyjne, a wykorzystanie ich w kampanii mnoży dobre efekty.
A.Stachowska
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu