logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Eurolot nowym partnerem akcji „Woda dla Afryki”
28.08.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Eurolot nowym partnerem akcji „Woda dla Afryki”



Akcja społeczna „Woda dla Afryki” prowadzona wspólnie przez Polską Akcję Humanitarną i Cisowiankę zyskała nowego partnera. Została nim linia lotnicza Eurolot. Specjalna puszka Cisowianki dedykowana kampanii dostępna będzie na pokładach wszystkich samolotów tej linii. Odbierając puszkę pasażerowie wspierają budowę studni i ujęć wodnych w Afryce.

Wkrótce jeden z samolotów należących do floty Eurolotu zyska również barwy kampanii. Będzie to nowoczesny, spełniający standardy pod względem bezpieczeństwa, a także ekologii Bombardier Q400 NextGen.Organizatorzy akcji liczą, że ta niecodzienna forma promocji jeszcze bardziej zwróci uwagę na problem braku wody na świecie i zachęci do zakupu puszek i butelek Cisowianki, które w całości dedykowane są akcji. Na pokładach Eurolotu koszt zakupu takiej puszki pokryje przewoźnik.

Akcja „Woda dla Afryki” (wcześniej „Woda dla Sudanu”) prowadzona jest przez Polską Akcję Humanitraną i Cisowiankę od 2008 roku. Jej celem jest zapewnienie dostępu do wody pitnej, poprzez budowę studni i ujęć wodnych w Afryce. W tym celu zostały stworzone specjalne butelki Cisowianki o pojemności 0,33 litra, z których cały zysk przeznaczany jest na rzecz akcji. W sierpniu 2012 do butelek dołączyły specjalnie oznakowane puszki. Każda puszka i butelka, według szacunków Polskiej Akcji Humanitarnej, oznacza aż 5 litrów wody dla mieszkańców Afryki. Do tej pory dzięki akcji dostęp do wody otrzymało kilka tysięcy ludzi.

Parterami akcji są: Clear Channel, Radio Zet, Onet.pl oraz Eurolot.com








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek