logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  03.10.2012

Estée Lauder walczy z rakiem od 20 lat



Kampania na rzecz Walki z Rakiem Piersi firmy Estée Lauder Companies obchodzi dwudziestolecie. Podczas gali podsumowano dotychczasowe działania w ramach kampanii oraz wspominano jej założycielkę Evelyn H. Lauder, która zmarła w listopadzie ubiegłego roku.

W tym roku Pałac Kultury i Nauki oświetlono na różowo na znak poparcia kampanii. Elementem gali była także premiera drugiej edycji płyty „PiN in PINK – Radio PiN i Maciej Ulewicz prezentują…”, wydanej wspólnie z Radiem PiN i Universal Music Polska. Na płycie znalazło się 20 utworów z okazji 20-lecia kampanii. Na zakończenie jubileuszu odbył się koncert zespołu Me Myself and I.

Na świecie w ramach kampanii rozdanych zostało ponad 110 milionów różowych wstążek (symbol zdrowych piersi stworzony przez Evelyn Lauder oraz Alexandrę Penney) i kilka milionów broszur informacyjnych. W Polsce po raz czwarty w perfumeriach Douglas, Marionnaud i Sephora dostępne będą limitowane edycje produktów marek Estēe Lauder, Clinique, Bobbi Brown, La Mer i DKNY, z których dochód zostanie przekazany na badania nad lekiem na raka piersi prowadzone przez Ośrodek Nowotworów Dziedzicznych przy Pomorskim Uniwersytecie Medycznym w Szczecinie. Ponadto od 1 października w sieciowych perfumeriach, salonach Empik i oddziałach banku Citi Handlowy na terenie całego kraju rozdawane będą różowe wstążeczki. Również w październiku pracownicy obsługi naziemnej i personel pokładowy PLL LOT będą mieć przypięte takie oznaczenia podczas rejsów.

Do grona partnerów wizerunkowych Kampanii na rzecz Walki z Rakiem Piersi dołączyli: Polskie Linie Lotnicze LOT, Bank Citi Handlowy, Atrium European Real Estate Limited i Grupa Medicover. Partnerem iluminacji po raz drugi została firma Philips.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek