Koalicja na Rzecz Przyjaznej Rekrutacji, której inicjatorem jest marka eRecruiter, przygotowała animację promującą swoje działania. Koalicja ma na celu promowanie dobrych praktyk w rekrutacji i tworzenie standardów w tym zakresie, biorąc pod uwagę dbałość o relacje z kandydatami i ich wrażenia z procesu rekrutacji. Przystąpienie do Koalicji oznacza też deklarację przestrzegania zasad, które zostały opisane w Kodeksie Dobrych Praktyk w Rekrutacji.
Jak wynika z badania Candidate Experience przeprowadzonego z inicjatywy Koalicji, zdecydowania większość firm (73%) uważa, że dba o relacje z kandydatami, podczas gdy w opinii większości kandydatów (68%) pracodawcy nie przywiązują wagi do przyjaznej rekrutacji i nie interesują się ich opiniami. Ponadto, choć większość firm uważa, że dba o relacje z kandydatami, to tylko 45% z nich wskazało, że zawsze potwierdza kandydatom otrzymanie ich aplikacji. Z kolei informacje o przebiegu rekrutacji najczęściej wysyłane są tylko do osób, które otrzymały zaproszenia na rozmowę kwalifikacyjną – tak deklaruje 64% firm.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy