Firma Epson wspomoże działalność Czerwonego Krzyża w Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii. Za każdy zużyty wkład z tonerem zwrócony do przetworzenia firma przekaże 1 euro (lub 1 funt w Wielkiej Brytanii) na rzecz organizacji. Dotychczas takie działania prowadzono we Francji. Sprawdzane są także możliwości zastosowania tego rozwiązania w innych krajach w Europie.
Projekt ma zwiększać odpowiedzialność ekologiczną oraz wesprzeć działalność Czerwonego Krzyża. Jest on uzupełnieniem bezpłatnej inicjatywy odbierania i przetwarzania wkładów z tonerem, którą Epson oferuje użytkownikom biznesowym i domowym w całej Europie od 2006 roku.
– Epson dąży do budowy lepszej przyszłości za pomocą swoich produktów i działań. Chcemy zmniejszyć liczbę wkładów, które niepotrzebne kończą na wysypiskach śmieci. Zauważyliśmy okazję, żeby za pomocą dodatkowej zachęty zmienić zwyczaje użytkowników, pomagając w realizacji bardzo ważnych zadań Czerwonego Krzyża w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. To sytuacja, w której wszyscy wygrywają. – powiedział Eelco Smit, dyrektor ds. środowiskowych w firmie Epson.
Firma szacuje, że projekt przyniesie w tym roku co najmniej 165 tys. euro.
– Jesteśmy szczęśliwi, że Epson zobowiązał się wspomóc nas w gromadzeniu funduszy i pomaganiu potrzebującym w Europie i innych rejonach. Suma, którą Epson ma nadzieję zebrać dzięki programowi recyklingu wkładów z tonerem pomoże ulepszyć życie milionów ludzi na całym świecie, a także zachęci wiele osób, aby wniosły swój wkład w ochronę środowiska. – powiedział Mark Astarita, dyrektor ds. zbiórek pieniędzy w brytyjskim Czerwonym Krzyżu.
Przetwarzanie wkładów jest częścią wizji ekologicznej Epsona na rok 2050, w ramach której do tego czasu firma zobowiązała się do zmniejszenia globalnej emisji dwutlenku węgla o 90%.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi