logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  13.07.2009

Epson dla Czerwonego Krzyża



Firma Epson wspomoże działalność Czerwonego Krzyża w Hiszpanii oraz Wielkiej Brytanii. Za każdy zużyty wkład z tonerem zwrócony do przetworzenia firma przekaże 1 euro (lub 1 funt w Wielkiej Brytanii) na rzecz organizacji. Dotychczas takie działania prowadzono we Francji. Sprawdzane są także możliwości zastosowania tego rozwiązania w innych krajach w Europie.

Projekt ma zwiększać odpowiedzialność ekologiczną oraz wesprzeć działalność Czerwonego Krzyża. Jest on uzupełnieniem bezpłatnej inicjatywy odbierania i przetwarzania wkładów z tonerem, którą Epson oferuje użytkownikom biznesowym i domowym w całej Europie od 2006 roku.

– Epson dąży do budowy lepszej przyszłości za pomocą swoich produktów i działań. Chcemy zmniejszyć liczbę wkładów, które niepotrzebne kończą na wysypiskach śmieci. Zauważyliśmy okazję, żeby za pomocą dodatkowej zachęty zmienić zwyczaje użytkowników, pomagając w realizacji bardzo ważnych zadań Czerwonego Krzyża w Hiszpanii i Wielkiej Brytanii. To sytuacja, w której wszyscy wygrywają. – powiedział Eelco Smit, dyrektor ds. środowiskowych w firmie Epson.

Firma szacuje, że projekt przyniesie w tym roku co najmniej 165 tys. euro.

– Jesteśmy szczęśliwi, że Epson zobowiązał się wspomóc nas w gromadzeniu funduszy i pomaganiu potrzebującym w Europie i innych rejonach. Suma, którą Epson ma nadzieję zebrać dzięki programowi recyklingu wkładów z tonerem pomoże ulepszyć życie milionów ludzi na całym świecie, a także zachęci wiele osób, aby wniosły swój wkład w ochronę środowiska. – powiedział Mark Astarita, dyrektor ds. zbiórek pieniędzy w brytyjskim Czerwonym Krzyżu.

Przetwarzanie wkładów jest częścią wizji ekologicznej Epsona na rok 2050, w ramach której do tego czasu firma zobowiązała się do zmniejszenia globalnej emisji dwutlenku węgla o 90%.
M. Czerepak


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 01.07.2022

    Żabka chce zasilać zieloną energią wszystkie operacje własne 


  • 31.05.2022

    Klimat, rozwój i biznes spotkały się w Warszawie. Za nami 9. Targi CSR


  • 31.05.2022

    Cezary Stypułkowski Przewodniczącym Jury Effie Awards Poland 2022


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 13.05.2022

    Oszczędzanie może iść w parze z ekologią. Ekspertka podpowiada, jak nauczyć tego dzieci


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek