logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Energia z odzysku
16.08.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Energia z odzysku



Z jednej torebki foliowej odzyskasz energię na 10 minut świecenia 60 W żarówki. A z 30 zużytych butelek typu PET można wytworzyć bluzę polarową. Fundacja PlasticsEurope Polska, zrzeszająca producentów tworzyw sztucznych, zachęca Polaków do segregowania odpadów w ogólnopolskiej społecznej kampanii billboardowej pt. „Chroń klimat i środowisko. Segreguj odpady z tworzyw sztucznych – odzyskuj materiał lub energię”.

Kampania, która ma trwać do połowy września, będzie realizowana na 400 citylightach Clear Channel w 16 miastach Polski. Plakat promujący kampanię przedstawia żarówkę połączoną z torebką foliową, co symbolizuje główny przekaz kampanii – wszystkie odpady z tworzyw sztucznych, nawet tak lekkie, jak torebka foliowa, mogą być powtórnie wykorzystane z korzyścią dla środowiska, jeśli tylko zostaną selektywnie zebrane.

– Celem naszej akcji jest zachęcenie Polaków do segregacji odpadów. Chcemy uświadomić społeczeństwu, że tworzywa sztuczne są cennym materiałem do powtórnego wykorzystania, który nie powinien trafiać na wysypiska. Odpady z tworzyw sztucznych, poza możliwością ich powtórnego wykorzystania podczas recyklingu, stanowią doskonałe paliwo. Wykorzystane jako alternatywne źródło energii uczestniczą w procesie oszczędzania zasobów naturalnych – mówi dr Grzegorz Rytko, dyrektor PlasticsEurope Polska.

Poprzez recykling i odzysk odpadów z tworzyw sztucznych można odzyskać materiał lub zmagazynowaną w nich energię.

Partnerami kampanii są: Fundacja Nasza Ziemia i Clear Channel Poland.



Nazwa kampanii:
Chroń klimat i środowisko
Czas:
2008.8.14 - 2008.9.15
Nadawca:
Fundacja PlasticsEurope Polska
Media:
Citylighty
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Chroń klimat i środowisko. Segreguj odpady z tworzyw sztucznych – odzyskuj materiał lub energię





03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 12.06.2025Kampanie

    Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?

  • 11.06.2025Kreacje / printy

    Po stronie mocy korników

  • 10.06.2025Kreacje / printy

    Dostrój się do drogi

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 08.06.2025Kreacje / printy

    W chłodni

  • 06.06.2025Kreacje / printy

    Zepsute bajki

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek