logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  27.07.2008

Energia dla serc



GP Battery (Poland) wspólnie z siecią Media Markt prowadzi akcję charytatywną pod hasłem „Daj sercu energię GP”, której celem jest wsparcie dziecięcych oddziałów kardiologicznych.

Każda sprzedana w sieci Media Markt ładowarka to 2 baterie dla szpitala, sprzedany blister baterii lub akumulatorów to 1 bateria. Każda bateria przekazana szpitalom zwiększa ilość zdiagnozowanych serc u małych dzieci.

Akcja „Daj sercu energię GP” będzie trwała do końca 2008 roku. Każdy kto w tym okresie zakupi produkty GP Batteries w sieci Media Markt przyczyni się do zwiększenia ilości przekazanych na rzecz dziecięcych oddziałów kardiologicznych baterii. Przekazane szpitalom baterie zostaną wykorzystane do zasilania urządzeń medycznych, m.in. aparatury holterowskiej.

Wsparcie otrzymają szpitale z małych i dużych miejscowości, w których znajdują się markety Media Markt. W akcji przewidziano również jedno, ogólnopolskie przekazanie baterii szpitalowi, który zostanie wskazany przez sieć marketów Media Markt. Pierwsze, oficjalne, przekazanie baterii zaplanowane jest na sierpień.

W ramach prowadzonych działań przygotowano atrakcyjne promocje w punktach sprzedaży, których celem jest poinformowanie konsumentów o prowadzonej akcji oraz zachęcenie ich do wzięcia w niej udziału. Promocje z hostessami odbywają się pod hasłem: „Na jej widok serce zabije Ci mocniej”. W sklepach Media Markt w kolejne weekendy pojawią się hostessy w strojach nawiązujących do stroju personelu medycznego.

Kampania promocyjna znajduje się na plakatach, woblerach, naklejkach, ulotkach konsumenckich, itp. Na potrzeby kampanii przygotowano również specjalny serwis internetowy – www.dajsercuenergie.pl, gdzie konsumenci znajdą najważniejsze informacje o prowadzonych działaniach, miejscach kolejnych promocji z hostessami, a także informacje kiedy planowane są kolejne przekazania baterii do szpitali.

Za koncepcję i strategię akcji odpowiedzialna jest krakowska agencja – CAPPUCINO Public Relations.

Komentarz redakcji Powstrzymamy się od komentarza.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 31.01.2023

    Przystanek Zieleń na Mokotowie i ‎Wilanowie


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek