logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Energa uczy o optyce
09.11.2016
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Energa uczy o optyce



Grupa Energa prowadzi kolejną edycję konkursu edukacyjnego dla dzieci i nauczycieli „Planeta Energii”. Nagrodami w tegorocznym edukacyjnym programie jest dwudniowa wizyta mobilnego centrum nauki „Planeta Energii” lub sprzęt multimedialny o wartości 30 tys. zł. W dotychczasowych edycjach wiedzę o energii, nie tylko elektrycznej, zdobyło ponad 270 tys. najmłodszych, a mobilne centrum nauki odbyło 100 wizyt w różnych miejscowościach.

W realizacji zajęć nauczycielom pomogą wysyłane do szkół i udostępnione na stronie PlanetaEnergii.pl scenariusze lekcji, w których określone zostały: cele zajęć, przewidywane osiągnięcia, metody i formy pracy, potrzebne materiały pomocnicze, przebieg zajęć oraz sugerowane prace domowe. Scenariusze można modyfikować, wnosić własne pomysły, uwzględniając specyfikę swojego środowiska lokalnego oraz potrzeby i możliwości dzieci. Nowe tematy to optyka i energia światła odbitego oraz jej zastosowanie w odblaskach.

Dziesięć zwycięskich klas wygra dwudniową wizytę mobilnego centrum nauki „Planeta Energii” w swojej miejscowości lub wyposażenie sali lekcyjnej w nowoczesny sprzęt multimedialny o wartości 30 tys. zł. Na gości miasteczka czekają eksponaty i eksperymenty przygotowanych pod okiem dr. Tomasza Rożka oraz multimedialne zabawy i quizy z nagrodami. Zwycięskie klasy otrzymają także nagrody rzeczowe – laptopy z edukacyjnym oprogramowaniem oraz edukacyjne klocki. W konkursie przyznanych zostanie także 50 wyróżnień, w ramach których organizator zapewnia transport dzieci z wyróżnionej klasy do miasta, w którym gościć będzie mobilne centrum nauki „Planeta Energii” (do 120 km). Każdy uczeń z nagrodzonej i wyróżnionej klasy otrzyma także edukacyjne prezenty, wszyscy najmłodsi uczestnicy konkursu – pamiątkowe dyplomy, a nauczyciele certyfikaty poświadczające ich udział w programie edukacyjnym Grupy Energa.

Konkursowe zadania można realizować do 31 stycznia 2017 r. Zwycięzcy zostaną wyłonieni na podstawie sprawozdań ze zrealizowanych zajęć, które należy złożyć do 15 lutego 2017 r. Wyniki konkursu zostaną ogłoszone 17 marca.

Grupa Energa zajmuje się dystrybucją, wytwarzaniem oraz obrotem energią elektryczną, cieplną i gazem ziemnym.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.10.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Miniserial o cyberbezpieczeństwie od T-Mobile

  • 01.09.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    „Zatrzymaj hejt – nadawaj dobro” – kampania DHL eCommerce Polska

  • 25.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Dziewczynki Roku według TIME i LEGO. Wśród nich Polka

  • 17.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    InPost ratuje życie

  • 10.08.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Jak uczyć dzieci radzenia sobie z konfliktami?

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek