logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  12.12.2012

ENERGA promuje świąteczne oświetlenie



ENERGA organizuje po raz czwarty konkurs promujący świąteczne iluminacje w miastach. W dwuetapowym plebiscycie, na podstawie przesłanych przez urzędy miast zdjęć przystrojonych miejskich choinek, ulic, rynków i placów, internauci wybiorą świąteczną stolicę iluminacji 2012 roku. Zwycięży miejscowość, która zdobędzie najwięcej głosów.

W ramach Plebiscytu Miast internauci wybiorą liderów danego regionu, a następnie spośród 16 kandydatów ogólnopolskiego zwycięzcę. Etap wojewódzki trwa od 3 do 26 grudnia, zaś walka o pierwsze miejsce w całym kraju od 28 grudnia 2012 r. do 6 stycznia 2013. Głosowanie w plebiscycie odbywa się na www.facebook.com/swiecsie. W dotychczasowych edycjach zwyciężał Rzeszów oraz dwukrotnie Szczecin.

Zwycięzca całego plebiscytu, poza tytułem miasta z najpiękniejszą świąteczną iluminacją, otrzyma prezent w postaci energooszczędnego sprzętu AGD ufundowany przez spółkę ENERGA Oświetlenie (eksperta Grupy ENERGA w dziedzinie oświetlenia). Władze miasta będą mogły przeznaczyć nagrodę na wybrany cel charytatywny, np. dla rodzinnego domu dziecka.

Koncern zaprasza także do udziału w konkursie fotograficznym. Każdy, kto ma pomysł na to, jak za pomocą obiektywu aparatu pokazać świąteczne iluminacje w swoim mieszkaniu, domu, ogrodzie czy mieście, może podzielić się swoimi zdjęciami od 6 grudnia, zgłaszając się do konkursu i publikując zdjęcia w serwisie www.SwiecSie.pl. W tym roku konkurs fotograficzny dzieli się na dwie kategorie, w zależności od miejsca wykonania świetlnych iluminacji: „Mój Dom” – fotografie wykonane w mieszkaniu, przydomowym ogrodzie oraz „Moje Miasto” – fotografie dokumentujące rynki, place i ulice miast. Najlepsze zdjęcie zostanie wyłonione przez jury konkursu, w składzie którego jest m.in. fotografka Lidia Popiel. Dodatkowo nagrodzone zostaną zdjęcia, które zdobędą najwięcej głosów internautów.

Na autorów najlepszych fotografii czekają m.in. iPhone 5, 46-calowy smart TV 3D, iPad 16 GB, egzotyczna wycieczka, kino domowe, lustrzanka cyfrowa Nikon D3100 wraz z 2 obiektywami oraz kilkadziesiąt innych nagród. W tym roku świąteczną inicjatywę Grupy ENERGA uzupełni dodatkowa kategoria – na stronie akcji w plebiscycie „Świeć Się, Galerio” będzie można wybrać najlepiej udekorowane świątecznie galerie handlowe.

Pomysłodawcą i głównym sponsorem IV edycji „Świeć Się” jest Grupa ENERGA. Nagrodę CSR w Plebiscycie Miast ufundowała spółka ENERGA Oświetlenie.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 28.07.2023

Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 11 sierpnia


Raportowanie ESG staje się w ostatnim czasie coraz powszechniejsze. Konkurs „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przyczynia się do poprawy jakości...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 30.11.2023

    Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade


  • 25.10.2023

    Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce


  • 24.10.2023

    Gala Effie Awards Poland 2023


  • 13.10.2023

    Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023


  • 12.09.2023

    Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF


  • 14.08.2023

    Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek