logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > ENERGA promuje świąteczne oświetlenie
12.12.2012
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

ENERGA promuje świąteczne oświetlenie



ENERGA organizuje po raz czwarty konkurs promujący świąteczne iluminacje w miastach. W dwuetapowym plebiscycie, na podstawie przesłanych przez urzędy miast zdjęć przystrojonych miejskich choinek, ulic, rynków i placów, internauci wybiorą świąteczną stolicę iluminacji 2012 roku. Zwycięży miejscowość, która zdobędzie najwięcej głosów.

W ramach Plebiscytu Miast internauci wybiorą liderów danego regionu, a następnie spośród 16 kandydatów ogólnopolskiego zwycięzcę. Etap wojewódzki trwa od 3 do 26 grudnia, zaś walka o pierwsze miejsce w całym kraju od 28 grudnia 2012 r. do 6 stycznia 2013. Głosowanie w plebiscycie odbywa się na www.facebook.com/swiecsie. W dotychczasowych edycjach zwyciężał Rzeszów oraz dwukrotnie Szczecin.

Zwycięzca całego plebiscytu, poza tytułem miasta z najpiękniejszą świąteczną iluminacją, otrzyma prezent w postaci energooszczędnego sprzętu AGD ufundowany przez spółkę ENERGA Oświetlenie (eksperta Grupy ENERGA w dziedzinie oświetlenia). Władze miasta będą mogły przeznaczyć nagrodę na wybrany cel charytatywny, np. dla rodzinnego domu dziecka.

Koncern zaprasza także do udziału w konkursie fotograficznym. Każdy, kto ma pomysł na to, jak za pomocą obiektywu aparatu pokazać świąteczne iluminacje w swoim mieszkaniu, domu, ogrodzie czy mieście, może podzielić się swoimi zdjęciami od 6 grudnia, zgłaszając się do konkursu i publikując zdjęcia w serwisie www.SwiecSie.pl. W tym roku konkurs fotograficzny dzieli się na dwie kategorie, w zależności od miejsca wykonania świetlnych iluminacji: „Mój Dom” – fotografie wykonane w mieszkaniu, przydomowym ogrodzie oraz „Moje Miasto” – fotografie dokumentujące rynki, place i ulice miast. Najlepsze zdjęcie zostanie wyłonione przez jury konkursu, w składzie którego jest m.in. fotografka Lidia Popiel. Dodatkowo nagrodzone zostaną zdjęcia, które zdobędą najwięcej głosów internautów.

Na autorów najlepszych fotografii czekają m.in. iPhone 5, 46-calowy smart TV 3D, iPad 16 GB, egzotyczna wycieczka, kino domowe, lustrzanka cyfrowa Nikon D3100 wraz z 2 obiektywami oraz kilkadziesiąt innych nagród. W tym roku świąteczną inicjatywę Grupy ENERGA uzupełni dodatkowa kategoria – na stronie akcji w plebiscycie „Świeć Się, Galerio” będzie można wybrać najlepiej udekorowane świątecznie galerie handlowe.

Pomysłodawcą i głównym sponsorem IV edycji „Świeć Się” jest Grupa ENERGA. Nagrodę CSR w Plebiscycie Miast ufundowała spółka ENERGA Oświetlenie.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek