W tygodniu 2-8 grudnia 2013 r. europejska firma odzieżowa Embody Europe wprowadza do sprzedaży limitowaną serię designerskich koszulek dla kobiet i mężczyzn. 3 euro z każdej sprzedanej sztuki trafią na konto polskiej organizacji – Fundacji Dzieci Niczyje – aby wesprzeć działania przeciwko przemocy wobec dzieci. Sprzedawane online ubrania będą dostępne tylko przez tydzień.
Zebrane fundusze zostaną wykorzystane na wsparcie prowadzonego przez Fundację bezpłatnego i anonimowego Telefonu Zaufania dla Dzieci i Młodzieży 116 111, który działa 7 dni w tygodniu w godzinach od 12.00 do 20.00. Każdego roku konsultanci telefonu zaufania Fundacji odbierają ponad 160 000 zgłoszeń od dzieci, które potrzebują pomocy, wsparcia i opieki.
Na limitowaną kolekcję składa się sześć wzorów. Ceny wahają się od 15 do 16 euro. Więcej informacji na www.embodyeurope.org.
zobacz także
-
09.02.2025Wydarzenia
Konferencja CSR Poland 2025
-
08.01.2025Akcje
Truck Care ostrzega przed martwy polem
-
22.12.2024Wydarzenia
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
16.07.2024Wydarzenia
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024Wydarzenia
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024Wydarzenia
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów