logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Embody Europe dla Banków Żywności
11.12.2013
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Embody Europe dla Banków Żywności



W dniach 9-15 grudnia europejska firma odzieżowa Embody Europe sprzedaje limitowaną serię T- shirtów i bluz dla kobiet i mężczyzn. Designerskie wzory zostały zaprojektowane specjalnie dla Banków Żywności. Za każdy zakupiony produkt Embody przekaże 3 Euro na konto Europejskiej Federacji Banków Żywności (FEBA). Zebrane w ten sposób fundusze w całości zostaną zainwestowane w tworzenie nowych Banków Żywności w Europie. Pozwolą na zakup niebędnego wyposażenia Banków Żywności – między innymi na regały i półki magazynowe, oraz wózki widłowe „paleciaki”.

Banki Żywności w całej Europie oraz Federacja Polskich Banków Żywności przez cały tydzień będą prowadzić kampanię promocyjną i zachęcać do wspierania powstawania nowych Banków Żywności w Europie. Zakupu limitowanej kolekcji można dokonać na stronie www.embodyeurope.org. Federacja Polskich Banków Żywności zachęca do zakupów ubrań z limitowanej kolekcji oraz do udostępniania linku http://embodyeurope.org na stronach internetowych oraz na portalach społecznościowych. 

Misją Banków Żywności jest zapobieganie marnowaniu jedzenia oraz zmniejszanie niedożywienia. W Europie żyje 30 milionów osób niedożywionych, podczas gdy rocznie marnuje się od 89 milonów ton dobrej żywności. Europejska Federacja Banków Żywności (FEBA) powstała w 1986 r. i mieści się w Paryżu. W 90% funkcjonuje dzięki wolontariuszom i zrzesza 253 banki żywności z całej Europy. Jej członkiem jest także Federacja Polskich Banków Żywności, która zrzesza 30 Banków Żywności a 2 ubiegają się o członkostwo w niej. Co roku FEBA dystrybuuje 388,000 ton żywności do ponad 5 mln osób najuboższych.

Embody Europe jest przedsiębiorstwem społecznościowym oferującym platformę do wzajemnej pomocy dla  Europejczyków. W prosty sposób – poprzez kupowanie odzieży, buduje świadomość społeczną i zbiera fundusze na cele społeczne w Europie. Każdego tygodnia Embody Europe wspiera nową inicjatywę społeczną, poprzez zaprojektowanie modnej linii odzieżowej specjalnie wokół danej akcji.

Federacja Polskich Banków Żywności jest organizacją pożytku publicznego, której misją jest przeciwdziałanie marnowaniu żywności i niedożywieniu w Polsce. Banki Żywności udzielają codziennej, bezpłatnej pomocy żywnościowej blisko 3 600 organizacjom i instytucjom społecznym, za pośrednictwem których trafia ona do 1 500 000 osób najbardziej potrzebujących. W 2012 roku Banki Żywności przekazały łącznie 68 000 ton artykułów spożywczych.








03.04.2024 polecamy

Wykonane przez nas


Piractwo w przemyśle odzieżowym zauważamy (i krytykujemy) najczęściej dopiero wtedy, gdy dotknie nas bezpośrednio. Tymczasem wpływ tego przestępstwa na rzeczywistość jest znacznie bardziej złożony niż na pierwszy rzut oka się wydaje. Szeroko pojęte piractwo wiąże się m.in. z łamaniem praw autorskich, kradzieżą własności intelektualnej, zanieczyszczeniem środowiska odpadami, czy pracą czarnorynkową nierzadko będącą współczesną formą niewolnictwa. Kupno podróbki jest niczym pierwsza kostka domina, która uruchamia łańcuch zdarzeń i procesów – od niepożądanych po przestępcze. Kampania Made By Us: Piracy is the start została zaprojektowana na konkurs Young Lions (dla twórców poniżej 30. roku życia) przy wsparciu World Intellectual Property Organization (WIPO)....

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kreacje / printy

zobacz także


  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

  • 24.05.2024Wydarzenia

    Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland

  • 17.05.2024Wydarzenia

    Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek