logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  27.08.2014

Ekoubrania z nadwiślańskimi zwierzętami



Ruszył projekt finansowania społecznościowego marki modowej WISŁAKI. Z zebranych środków powstanie kolekcja ubrań z bawełny organicznej dla dzieci i dorosłych. Na ubraniach pojawią się ilustracje chronionych nadwiślańskich zwierząt autorstwa ilustratorek Agaty Dudek i Małgorzaty Nowak.

5 zł ze sprzedaży każdego ubrania zostanie przeznaczone na wsparcie chronionych gatunków zwierząt Ogólnopolskiemu Towarzystwu Ochrony Ptaków (OTOP). Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje Wislawarszawska.pl, projekt Miasta Stołecznego Warszawy. Postępy w realizacji projektu można śledzić na profilu WISŁAKI na Facebooku. 

Partnerzy projektu ufundowali nagrody, które wspierający zbiórkę otrzymają w zamian za symboliczne wpłaty. Są to m.in: wegańskie dania na mieście, biokosmetyki czy bilet do teatru. W warszawskich lokalach pojawią się takie oferty jak koktajl WISŁAK, lunch WISŁAK czy wakeboarding. Kupujący je również wspomogą zbiórkę oraz ochronę zwierząt.

Celem projektantki Dominiki Naziębły i współautora projektu Łukasza Gosławskiego jest propagowanie ekologii na co dzień. Projekt zostanie sfinansowany za pomocą mechanizmu finansowania społecznościowego (crowdfundingu) na platformie mintu.me. Crowdfunding projektu WISŁAKI rozpoczął się 7 sierpnia i potrwa do 21 września 2014. Projektant ekoubioru Dominika Naziębły zrealizuję kolekcję WISŁAKOWYCH ubrań do końca roku.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 27.01.2023

    12 książek w 2023 roku. Iga Świątek rzuca fanom wyzwanie czytelnicze


  • 16.01.2023

    Bolt przedłuża współpracę z Feminoteką


  • 11.01.2023

    Wspólnie ocalili przed zmarnowaniem prawie pół tony jedzenia


  • 10.01.2023

    Dogoterapia – moc merdającego ogona pomogła prawie 13 500 osobom


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.01.2023

    Przewodnik po miejscach idealnych na spacer dostępny online


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek