Ruszył projekt finansowania społecznościowego marki modowej WISŁAKI. Z zebranych środków powstanie kolekcja ubrań z bawełny organicznej dla dzieci i dorosłych. Na ubraniach pojawią się ilustracje chronionych nadwiślańskich zwierząt autorstwa ilustratorek Agaty Dudek i Małgorzaty Nowak.
5 zł ze sprzedaży każdego ubrania zostanie przeznaczone na wsparcie chronionych gatunków zwierząt Ogólnopolskiemu Towarzystwu Ochrony Ptaków (OTOP). Opiekę merytoryczną nad projektem sprawuje Wislawarszawska.pl, projekt Miasta Stołecznego Warszawy. Postępy w realizacji projektu można śledzić na profilu WISŁAKI na Facebooku.
Partnerzy projektu ufundowali nagrody, które wspierający zbiórkę otrzymają w zamian za symboliczne wpłaty. Są to m.in: wegańskie dania na mieście, biokosmetyki czy bilet do teatru. W warszawskich lokalach pojawią się takie oferty jak koktajl WISŁAK, lunch WISŁAK czy wakeboarding. Kupujący je również wspomogą zbiórkę oraz ochronę zwierząt.
Celem projektantki Dominiki Naziębły i współautora projektu Łukasza Gosławskiego jest propagowanie ekologii na co dzień. Projekt zostanie sfinansowany za pomocą mechanizmu finansowania społecznościowego (crowdfundingu) na platformie mintu.me. Crowdfunding projektu WISŁAKI rozpoczął się 7 sierpnia i potrwa do 21 września 2014. Projektant ekoubioru Dominika Naziębły zrealizuję kolekcję WISŁAKOWYCH ubrań do końca roku.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
10.02.2025
Sadyba Best Mall z innowacyjnym rozwiązaniem dla osób niewidomych i niedowidzących
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska