Rozpoczęła się ogólnopolska kampania informacyjno-edukacyjna, skierowana do firm, pod hasłem „Przedsiębiorco – zrób prezent sobie i środowisku”. Do włączenia się w projekt zachęca organizator – Centrum UNEP/GRID-Warszawa.
Firmy, które w swoich strategiach odpowiedzialnego biznesu szczególny nacisk kładą na kwestie związane z ochroną środowiska mają możliwość aktywnego włączenia się w kampanię m.in. poprzez udział w wydarzeniach Smart Driving Experience (realizowanych od kwietnia do czerwca 2014 r.).
Zmiany klimatu na Ziemi są obecnie jednym z głównych wyzwań o charakterze globalnym. Program „Przedsiębiorco – zrób prezent sobie i środowisku” dedykujemy tym liderom, którzy śledzą i rozumieją wagę zmian zachodzących na naszej planecie, a poprzez wprowadzanie nawet drobnych zmian w swoim zachowaniu, chcą przyczynić się do rozwiązania globalnego problemu – mówi Maria Andrzejewska, Dyrektor Centrum UNEP/GRID-Warszawa.
W ramach cyklu Smart Driving Experience można będzie poznać sposoby na zmniejszenie emisji gazów odpowiedzialnych za efekt cieplarniany i korzyści dla firm związane ze stosowaniem nowoczesnego stylu jazdy. Przedstawiciele firm będą mogli nabyć praktyczne umiejętności dzięki intensywnemu treningowi z zakresu ekonomicznej, ekologicznej oraz bezpiecznej jazdy. Najlepsza drużyna ekokierowców otrzyma nagrodę.
Firmy partnerskie kampanii otrzymują także materiały edukacyjne dla swoich pracowników. Powstał również adresowany do przedsiębiorców portal internetowy, na którym można znaleźć m.in. studia przypadków i opinie ekspertów.
Podsumowaniem kampanii dla przedsiębiorców będzie ogólnopolski business mixer zaplanowany na 5 czerwca br. – w Światowym Dniu Ochrony Środowiska. Zbudowana w trakcie kampanii platforma spotkań, wymiany informacji, wiedzy i dobrych praktyk pomiędzy firmami ma w założeniu stać się praktycznym narzędziem edukacyjnym i networkingowym.
Firmy zainteresowane współpracą organizatorzy zapraszają do odwiedzenia portalu www.ekoprezent.org/dla-firm.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
27.03.2023
Biedronka usuwa ze swoich produktów tony cukru, tłuszczu i soli
-
24.03.2023
Światowy Dzień Walki z Dyskryminacją Rasową w IKEA
-
23.03.2023
Grodziski Ośrodek Sportu i Rekreacji z „cichymi godzinami”
-
22.03.2023
Dąb Fabrykant zwycięzcą konkursu Europejskie Drzewo Roku 2023!
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
16.03.2023
Netto i Caritas wspierają potrzebujących na Wielkanoc