W kwietniu br. w ofercie firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media pojawił się ekoplakat™ – ekologiczny następca tradycyjnych podkładów do druku. Materiał, z którego jest wykonany, jest w 100% przetwarzalny. Uzyskany granulat jest wykorzystywany m.in. w budownictwie, ogrodnictwie czy przemyśle samochodowym.
Ekoplakat™ to ekologiczna alternatywa dla druku plakatów reklamowych na papierze, ponieważ w reklamie zewnętrznej korzysta się z papieru, który po połączeniu z klejem nie nadaje się do przetworzenia. Na ekoplakacie™ drukuje się wyłącznie nie wydzielającymi szkodliwych oparów, dużo bardziej ekologicznymi tuszami UV.
Taki nośnik może być wielokrotnie przewieszany i nie traci przy tym na jakości, cechuje go też wysoka odporność na warunki atmosferyczne.
Cityboard Media deklaruje, że dbałość o środowisko naturalne jest jednym z fundamentów, na których oparte są wartości firmy. Zimą 2008 r. jako pierwsza, i jak dotąd na polskim rynku outdooru jedyna, zastosowała w nośnikach typu backlight (podświetlanych od wewnątrz) energooszczędne diody LED.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy
-
15.02.2024
Upfield wprowadza pierwsze na świecie odporne na tłuszcz opakowanie bez plastiku
-
29.01.2024
Co słychać u sokołów z Cemex-u?
-
23.01.2024
Biedronka rozdaje warzyworki wielbicielom owoców i warzyw
-
19.01.2024
Carrefour rozpoczyna współpracę z Foodsi