W kwietniu br. w ofercie firmy reklamy zewnętrznej Cityboard Media pojawił się ekoplakat™ – ekologiczny następca tradycyjnych podkładów do druku. Materiał, z którego jest wykonany, jest w 100% przetwarzalny. Uzyskany granulat jest wykorzystywany m.in. w budownictwie, ogrodnictwie czy przemyśle samochodowym.
Ekoplakat™ to ekologiczna alternatywa dla druku plakatów reklamowych na papierze, ponieważ w reklamie zewnętrznej korzysta się z papieru, który po połączeniu z klejem nie nadaje się do przetworzenia. Na ekoplakacie™ drukuje się wyłącznie nie wydzielającymi szkodliwych oparów, dużo bardziej ekologicznymi tuszami UV.
Taki nośnik może być wielokrotnie przewieszany i nie traci przy tym na jakości, cechuje go też wysoka odporność na warunki atmosferyczne.
Cityboard Media deklaruje, że dbałość o środowisko naturalne jest jednym z fundamentów, na których oparte są wartości firmy. Zimą 2008 r. jako pierwsza, i jak dotąd na polskim rynku outdooru jedyna, zastosowała w nośnikach typu backlight (podświetlanych od wewnątrz) energooszczędne diody LED.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
16.07.2024
Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku
-
24.05.2024
Ruszyły zgłoszenia do 25. edycji konkursu Effie Awards Poland
-
17.05.2024
Newbie prezentuje kolekcję stworzoną z resztek tkanin z wcześniejszych projektów
-
30.04.2024
Jak opowiadać o działaniach pro publico bono? Webinar Effie in Practice dla NGO
-
29.03.2024
Maty dla schroniskowych zwierząt czyli drugie życie plecaków Glovo
-
22.03.2024
Zamień „elektrograty” na kwitnące kwiaty od Castoramy