logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  11.10.2010

Ekomania Filmowania – konkurs Tesco



Ruszyła kolejna edycja programu edukacji ekologicznej dzieci „Tesco dla Szkół”. W tym roku firma Tesco Polska, zaprasza uczniów szkół podstawowych i gimnazjalnych do udziału w konkursie „Ekomania Filmowania” wspieranym przez Fundację Partnerstwo dla Środowiska.

Konkurs ma na celu pokazanie dzieciom, że ekologiczne rozwiązania to prosty sposób na ochronę środowiska naturalnego, a ich rodzicom, że ekologia może być opłacalna również dla nich. – Chcemy edukować, promować zielone inicjatywy i podsuwać ekologiczne rozwiązania, idąc z duchem czasu. Stąd pomysł konkursu filmowego w ramach programu Tesco dla Szkół. Jestem przekonany, że dzięki takiej formie zaangażowania uczniów w ekologię, wszyscy zrobimy więcej dla środowiska. Tę zieloną lekcję powinniśmy odrobić razem – mówi Ryszard Tomaszewski, prezes Tesco Polska.

Zadaniem uczestnikami konkursu „Ekomania Filmowania” jest przygotowanie krótkiego filmu (korzystając z telefonu komórkowego, aparatu fotograficznego lub kamery) prezentującego proekologiczne rozwiązania stosowane na co dzień w szkole lub w domu.

W pierwszej kolejności prace oceniać będą internauci i z nich wybiorą 30 najciekawszych, do których autorów trafią nowoczesne pracownie multimedialne. Dodatkowo, spośród zwycięskiej trzydziestki, jury programu wyłoni 3 zespoły, które otrzymają nagrody Grand Prix – zagraniczną ekowycieczkę.

Regulamin oraz wszystkie szczegóły dostępne są na stronie www.tescodlaszkol.pl. Konkurs realizowany jest do 31 stycznia 2011r. Jego sekretariat oraz biuro prasowe prowadzi agencja Garden of Words.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek