Ministerstwo Środowiska zainaugurowało 2. etap rozpoczętej 1 marca br. kampanii „Nie zaśmiecaj swojego sumienia”. Odsłonę prasową oraz obejmującą materiały specjalne – katechizm ekologiczny, zakładki w formie insertu, banderole i artykuły tematyczne – realizuje Instytut Rozwoju Reklamy.
Kampania na rzecz zwiększenia świadomości ekologicznej Polaków porusza cztery problemy związane bezpośrednio z powstawaniem dzikich wysypisk, spalaniem odpadów w paleniskach domowych, segregowaniem odpadów oraz zapobieganiem wytwarzania śmieci.
Kampania potrwa do października 2010 roku. Za wykup prasy odpowiada dom mediowy Effective Media.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.05.2022
Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja
-
13.05.2022
Serhij Żadan Człowiekiem Roku 2022 „Gazety Wyborczej”
-
12.05.2022
„Druh znaczy przyjaciel” – Dem zaprojektował polsko-ukraiński słowniczek dla dzieci
-
11.05.2022
Dzień bez Śmiecenia — inauguracja letniej edycji Operacji Czysta Rzeka
-
10.05.2022
Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy
-
06.05.2022
Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta