Limitowaną edycją puszki, w 100 % nadającej się do recyklingu, firma Ball Packaging Europe ponownie uczciła obchody Światowego Dnia Marszu (World Walking Day) organizowanego przez Międzynarodowe Stowarzyszenie Sportu dla Wszystkich TAFISA. W pierwszy weekend października podczas 23 wydarzeń sportowych przekazano ich uczestnikom z całej Polski około 25 tys. puszek z napojem izotonicznym. W ten sposób firma Ball zachęcała do aktywności fizycznej i troski o środowisko naturalne.
Napój izotoniczny w ekologicznej puszce otrzymali uczestnicy marszów z okazji World Walking Day w całej Polsce. Limitowane opakowanie, podobnie jak w ubiegłym roku, nie trafiło do dystrybucji handlowej. Napój izotoniczny będzie również dystrybuowany podczas kolejnych 37 wydarzeń sportowych organizowanych od października do końca 2013 roku. Łącznie to 60 imprez i 34 tys. puszek przygotowanych dla ich uczestników. Każdemu z wydarzeń towarzyszy selektywna zbiórka pustych puszek do dostarczonych przez Fundację RECAL pojemników.
Akcję wspiera Fundacja na rzecz Odzysku Aluminiowych Puszek po Napojach RECAL oraz Organizacja Odzysku Recan. Program Światowego Dnia Marszu jest inicjatywą Międzynarodowego Stowarzyszenia Sportu dla Wszystkich TAFISA, którego oficjalnym sponsorem jest Ball Packaging Europe.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
16.02.2023
LPP dołączyło do sygnatariuszy porozumienia Accord Pakistan
-
07.02.2023
#NieSzukajWymowki – Jasiek Mela inspiruje do działania
-
03.02.2023
Zjedz ziemniaczki, będzie deserek — Foodsi organizuje warsztaty less waste
-
31.01.2023
Przystanek Zieleń na Mokotowie i Wilanowie
-
09.01.2023
Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska
-
05.12.2022
4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów