logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ekologia i design w opakowaniach
09.10.2015
Tematy: Wydarzenia

Ekologia i design w opakowaniach



Foresight CSR to cykliczna publikacja przygotowywana przez Go Responsible. Jest to przegląd bieżących trendów związanych ze społeczną odpowiedzialnością biznesu, nowoczesną gospodarką i innowacjami. Każdy numer to zbiór krótkich tekstów opatrzonych infografikami. 

Drugi numer publikacji poświęcony jest tematyce opakowań, recyklingu i nowoczesnego zarządzania odpadami. Partnerem merytorycznym wydania jest firma Interseroh. Wydanie drugie zainteresuje przede wszystkim firmy korzystające z opakowań, ale też tych, którzy interesują się nowościami w dziedzinie ekologii i designu. Opakowania i produkty powstające w zgodzie z naturą, pomagające oszczędzać zasoby, stanowią przykład dobrego projektowania i nośnik tożsamości marki – piszą we wstępie Przemek Oczyp i Natalia Ćwik-Obrębowska z Go Responsible.

Foresight CSR wspierają również firmy Antalis (zapewnienie ekologicznego papieru do druku)
oraz agencja Art Group, która odpowiada za skład graficzny. Publikacja w wersji PDF jest do pobrania na stronie www.goresponsible.pl. Publikacja w formie drukowanej dostępna jest dla osób, które do końca października prześlą dane do wysyłki na adres przemek@goresponsible.pl

Go Responsible to firma doradcza specjalizująca się w tematyce zrównoważonego rozwoju i CSR. Go Responsible wspiera firmy oraz organizacje w odpowiedzialnym, nowoczesnym zarządzaniu wykonując analizy i badania, prowadząc szkolenia z zakresu CSR oraz sesje coachingowe i mentoring CSR.

Interseroh w Polsce od 2006 roku doradza, jak efektywnie prowadzić gospodarkę odpadami i odzyskiwać surowce; oferuje swoim klientom rozwiązania dotyczące zbiórki, sortowania, a także recyklingu odpadów, w tym opakowań.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek