„Mój świat jest EKO” – to akcja magazynu „Świat Łazienek i Kuchni” wydawnictwa Publikator, promująca proekologiczny styl życia i przede wszystkim proekologiczne wyposażenie łazienki oraz kuchni. Edukuje poprzez wskazywanie codziennych zachowań i korzyści, w tym finansowych, ale również przekonuje, że ekologia w domowej skali nie wymaga wyrzeczeń i ma wpływ na komfort codziennego życia.
Celem akcji jest stworzenie przestrzeni, w której producenci, dystrybutorzy, designerzy, niezależnie od tego jaką markę reprezentują i jaką mają strategię promocji, będą mówić jednym głosem na temat domowej ekologii. Temu ma służyć aktywizowane stowarzyszeń, producentów branży łazienkowej i kuchennej, ośrodków naukowych, a także uczelni wyższych.
Akcja „Mój świat jest EKO”, zainaugurowana w numerze 2/2009 „Świata Łazienek i Kuchni” będzie stałym elementem magazynu. Cele i założenia projektu są realizowana m.in. poprzez publikację artykułów, poświęconych różnym aspektom ekologii w kuchni i łazience, na łamach magazynu oraz w portalu Dobrzemieszkaj.pl
Aby pokazać, że zastosowanie ekologii we własnym mieszkaniu jest łatwe, od 3 do 6 czerwca br. podczas targów „Meble” w Poznaniu odbędzie się wystawa „Mój świat jest EKO”, na której będzie można zapoznać się z produktami, które pomagają chronić środowisko oraz posłuchać rad specjalistów. W czerwcu w Łodzi odbędą się dni ekologiczne, a w Warszawie Bazar Design, gdzie młodzi artyści zaprezentują swoje ekologiczne projekty.
Natomiast na targach „Idealny Dom i Wnętrze” (4-6 września, Warszawa) stworzona zostanie „Strefa EKO”. Będzie ona łączyć się z konkursem na najbardziej ekologiczny produkt. W tej specjalnej strefie wyeksponowane zostaną rozwiązania spełniające wymagania ekologiczne, ergonomiczne i energooszczędne.
M. Czerepak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów
-
16.01.2025
Trwa nabór zgłoszeń do raportu FOB „Odpowiedzialny biznes w Polsce 2024. Dobre praktyki”
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko