Agencja reklamowa Studio 102 przygotowała projekt _zgłową, którego celem jest edukacja, w jaki sposób mądrze (praktycznie, opłacalnie i wygodnie) można pozbyć się wszystkiego, co nie jest już potrzebne. Projekt uświadamia również, że podejmując decyzję zakupową, warto wybierać produkty, których opakowania podlegają przetworzeniu lub ponownemu wykorzystaniu.
Strona projektu ma formę wirtualnego domu, po którym użytkownik może poruszać się i zbierać informacje, co zrobić z niepotrzebnymi przedmiotami. W pierwszej kolejności sugerowane jest odwiedzenie kuchni – miejsca, w którym znajduje się najwięcej produktów, których ludzie pozbywają się każdego dnia. Do odwiedzenia gotowe są również łazienka, sypialnia, pokój dzienny i garaż. Niebawem uruchomione zostaną kolejne pomieszczenia. Pojawi się również wyszukiwarka, która ułatwi szybkie dotarcie do informacji o interesującym nas produkcie.
Strona znajduje się pod adresem www.zglowa.com.
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
30.11.2023
Lidl promuje produkty z certyfikatem Fairtrade
-
25.10.2023
Lidl i WWF Polska łączą siły na rzecz odtworzenia krajobrazu rolniczego w Polsce
-
24.10.2023
Gala Effie Awards Poland 2023
-
13.10.2023
Znamy Nominowanych Effie Awards Poland 2023
-
12.09.2023
Nie piję. Będę Tatą – ruszyła kampania edukacyjna FASOFF
-
14.08.2023
Nabór do konkursu „Raporty Zrównoważonego Rozwoju” przedłużony do 31 sierpnia!