logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Odpowiedzialny biznes / CSR > Ekoakcja Harnasia i Delikatesów Centrum
01.12.2014
Tematy: Odpowiedzialny biznes / CSR

Ekoakcja Harnasia i Delikatesów Centrum



Firmy Carlsberg Polska i Delikatesy Centrum podsumowały ekologiczną akcję w 150 wybranych sklepach sieci w województwach małopolskim, podkarpackim i mazowieckim. Organizatorzy akcji „Dbaj o przyrodę, a król gór Cię wynagrodzi” zachęcali konsumentów do odnoszenia butelek zwrotnych do punktów handlowych. Sześć zwycięskich, czyli najbardziej zaangażowanych w akcję sklepów, otrzymało nagrody finansowe do spożytkowania na rzecz lokalnych społeczności.

Wśród sześciu zwycięskich sklepów znalazły się trzy punkty handlowe z województwa małopolskiego oraz trzy z podkarpackiego. Sklepy z województwa podkarpackiego z miejscowości Łęki Strzyżowskie (1. miejsce), Skołoszyn (2. miejsce) i Olszanica (3. miejsce) przekazały wygrane odpowiednio na: Koło Gospodyń Wiejskich w Łękach Strzyżowskich, Klub Sportowy w Skołoszynie i Ochotniczą Straż Pożarną w Olszanicy. Sklepy z województwa małopolskiego z miejscowości: Nowy Wiśnicz (1. miejsce), Florynka (2. miejsce) i Gorlice (3. miejsce) przekazały wygrane środki na Ochotniczą Straż Pożarną w Nowym Wiśniczu, wyposażenie Domu Kultury we Florynce oraz Bibliotekę Publiczną im. Stanisława Gabriela w Gorlicach.

W ramach akcji konsumenci przynosili szklane butelki zwrotne do punktów handlowych, za co byli nagradzani praktycznym nosidełkiem na butelki (za 20 oddanych butelek). Organizatorzy rozdawali również ulotki edukacyjne, podkreślające, że zwrot szklanych opakowań to wyraz troski o środowisko, a butelka wraca do producenta, który przygotowuje ją do ponownego użycia.

Akcja ekologiczna Carlsberg Polska i Delikatesów Centrum organizowana jest od 2010 roku. Jej pierwsza edycja odbyła się w 50 sklepach sieci w województwie małopolskim.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 16.06.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 09.02.2025Wydarzenia

    Konferencja CSR Poland 2025

  • 08.01.2025Akcje

    Truck Care ostrzega przed martwy polem

  • 22.12.2024Wydarzenia

    Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!

  • 16.07.2024Wydarzenia

    Kalkulator śladu węglowego HITem 2024 roku

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek