logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Ekipa Świętego Mikołaja działa w Warszawie
18.12.2012
Tematy: Wydarzenia

Ekipa Świętego Mikołaja działa w Warszawie



Od szesnastu lat w Warszawie organizowana jest świąteczna akcja Ekipa Świętego Mikołaja. W jej ramach co roku kilka tysięcy najuboższych dzieci w stolicy dostaje prezenty w święta Bożego Narodzenia. Pod hasłem „Podzielmy się tym, co mamy” dołączają do niej młodzi ludzie związani z I SLO „Bednarska” i WLH im. Jacka Kuronia, członkowie Stowarzyszenia Absolwentów Klasy BGŻ i Niezależnego Zrzeszenia Studentów UW.

Priorytetem akcji jest zebranie największej ilości świątecznych podarunków i funduszy na zakup słodyczy, owoców i prezentów. W jej ramach 21 grudnia o godzinie 21 w klubie „Na Lato” przy ulicy Rozbrat 44 w Warszawie odbędzie się koncert charytatywny, na którym wystąpią między innymi p.unity. pokusa i pogopongo. Finał akcji odbędzie się 21-23 grudnia przy ulicy Zawiszy 13 w budynku I SLO „Bednarska”. 21 grudnia w godzinach 10-19 będą pakowane prezenty, a w kolejnych dniach wolontariusze będą je rozwozić. Każdy może pakować prezent, a zostać Mikołajem osoba pełnoletnia, bądź grupa nieletnich osób pod opieką pełnoletniej osoby. Rejestracja odbywa się na miejscu, wcześniejsze zapisy nie są konieczne.

Wolontariusze zorganizowali do tej pory zbiórki rzeczy w WLH im. Jacka Kuronia, I SLO Bednarska, II LO im. Stefana Batorego, IX LO im. Klementyny Hoffmanowej, Społecznym Gimnazjum numer 20, Gimnazjum nr 95 im. Paderewskiego, Przedszkolu nr 57, szkole języków obcych „Lektor” i kawiarni „Mucha nie siada” oraz dwie zbiórki prezentów w Agorze. 15 grudnia w WLH. im. Jacka Kuronia zorganizowano także wyprzedaż garażową.








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek