logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Effie Awards 2011 dla kampanii społecznych i CSR
18.10.2011
Tematy: Wydarzenia

Effie Awards 2011 dla kampanii społecznych i CSR



W tegorocznej 12. edycji konkursu Effie przyznano nagrody:

W kategorii Pro Bono Srebrne Effie dla Mather Communications i Maxus-Warszawa za kampanię adopcyjną  „Weź, bądź człowiekiem” realizowaną dla Fundacji Azylu pod Psim Aniołem

W kategorii Pro Bono Brązowe Effie dla Ogilvy za kampanię „Fundacja TVN – Liczy się każdy gest” realizowaną dla Loyalty Partner Polska

W kategorii Promocja miejsc i wydarzeń Brązowe Effie dla Starlink za kampanię „Historie ukryte w obrazach” realizowaną dla PZU.

Przewodniczącym Jury był Wojciech Sobieraj – Prezes Alior Banku
Jurorami w kategoriach Pro Bono, CSR, Promocja miejsc i wydarzeń byli:
Przewodniczący: Marek Biskup, Client Services Director SMG/KRC
Beata Krupińska, Dyrektor Działu Zewnętrznej Komunikacji Marketingowej Bank Millennium
Adam Mikołajczyk, Prezes Zarządu Best Place Institute
Dorota Sekulska, Head of Media and Public Realtions Coty
Krzysztof Kłapa, Dyrektor ds. Korporacyjnych McDonalds
Gosia Skorwider, Managing Director Ogilvy Interactive
Leszek Kurnicki, Dyrektor Wykonawczy ds. Marketingu PKN Orlen
Bartłomiej Walas, Wiceprezes Polska Organizacja Turystyczna
Agnieszka Kwaśniewska, Managing Partner Saatchi & Saatchi
Elżbieta Janczur, Project Director SOS Wioski Dziecięce
Bartek Hanus, Head of Strategy TBWA
Marek Szafarz, Dyrektor Marketingu TVN
Tadeusz Żórawski, Prezes Zarządu Universal McCann
Barbara Kowalik-Kamińska, Marketing Manager Żywiec Zdrój

GRAND PRIX zdobyła agencja reklamowa Publicis, dom mediowy MEC, oraz Telekomunikacja Polska SA, za kampanię Dociekliwe Serce – Neostrada, oferta: Internet do 20 Mb od 1 zł, w ramach „Twój Internet” lub „Premium Internet”.

Tytuł najlepszej agencji reklamowej roku otrzymało Ogilvy, a najlepszego domu mediowego MEC.

Z pełnymi wynikami mozna zapoznac się tutaj.








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek