W poniedziałek 8 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się Gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Kampanie dot. edukacji społecznej i CSR” srebro otrzymały dwie kampanie społeczne:
– „Życie to nie facebook„ realizowana przez agencje Saatchi & Saatchi/Saatchi & Saatchi Digital i Walk PR dla Polskiego Czerwonego Krzyża.
– „Zapnij Pasy. Włącz Myślenie„ realizowana przez agencje BBDO Warszawa i Media Direction OMD dla Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego)
oraz jedna CSR-owa:
– „100 placów zabaw na 100 lat Nivea„ realizowana przez dom mediowy MEC i agencję Draft FCB + AD Fabrika dla firmy Nivea Polska.
W tegorocznej 13. edycji konkursu Effie Grand Prix nie zostało przyznane. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę