W poniedziałek 8 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się Gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Kampanie dot. edukacji społecznej i CSR” srebro otrzymały dwie kampanie społeczne:
– „Życie to nie facebook„ realizowana przez agencje Saatchi & Saatchi/Saatchi & Saatchi Digital i Walk PR dla Polskiego Czerwonego Krzyża.
– „Zapnij Pasy. Włącz Myślenie„ realizowana przez agencje BBDO Warszawa i Media Direction OMD dla Ministerstwo Transportu, Budownictwa i Gospodarki Morskiej (Sekretariatu Krajowej Rady Bezpieczeństwa Ruchu Drogowego)
oraz jedna CSR-owa:
– „100 placów zabaw na 100 lat Nivea„ realizowana przez dom mediowy MEC i agencję Draft FCB + AD Fabrika dla firmy Nivea Polska.
W tegorocznej 13. edycji konkursu Effie Grand Prix nie zostało przyznane. Najwięcej nagród otrzymały domy mediowe MEC, Mediacom Warszawa i Carat oraz agencja reklamowa DDB Warszawa.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024