W poniedziałek 25 października w Teatrze Wielkim w Warszawie odbyła się uroczysta Gala rozdania nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Pro Bono” zwyciężyła kampania „Kumpel z Przeszłości – 1944 live”, dotycząca 65. rocznicy wybuchu Powstania Warszawskiego. Kampanię realizowała agencja San Markos dla Urzędu Miasta Stołecznego Warszawy.
W kategorii „Kampanie dotyczące edukacji społecznej, kampanie CSR” zwyciężyła kampania „Użyj wyobraźni”, dotycząca bezpieczeństwa w ruchu drogowym. Kampanię realizowała agencja BBDO Warszawa dla Biura Ruchu Drogowego Komendy Głównej Policji.
W kategorii „Promocja Miejsc i Wydarzeń” zwyciężyła kampania „Przymierz Się”, dotycząca rozwoju Polski Wschodniej. Kampanię realizowała agencja Young&Rubicam Poland dla Ministerstwa Rozwoju Regionalnego. Drugą nagrodzoną kampanią jest „Pozytywnie nakręceni polecają. Śląskie. Pozytywna energia” promująca województwo śląskie. Kampanię realizowała Grupa Eskadra dla Urzędu Marszałkowskiego Województwa Śląskiego.
Konkurs nagradza sukcesy rynkowe marek osiągnięte dzięki wdrożonym kampaniom reklamowym. Po raz pierwszy został zorganizowany w 1968 r. w Nowym Jorku przez Amerykańskie Stowarzyszenie Marketingu, a obecnie realizowany w 38 krajach świata. W Polsce organizatorem konkursu jest Stowarzyszenie Komunikacji Marketingowej SAR.
Nie przyznano Grand Prix. Agencją Roku zostało Ogilvy, a Domem Mediowym Roku zostało Pan Media Western.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
15.01.2025
Pustułki w zakładach Cemex Polska: udany sezon lęgowy 2024
-
09.01.2025
1,5 mln nowych ryb trafiło do Odry
-
07.01.2025
Mattel dostosowuje swoje gry do potrzeb osób nierozróżniających kolorów
-
23.12.2024
Mennica Polska wybiła pierwszą monetę zaprojektowaną przez dziecko
-
22.12.2024
Ruszyła 3. edycja konkursu CSR Poland Awards!
-
10.12.2024
Sigma — Młodzieżowym Słowem Roku 2024