Wczoraj wieczorem w Filharmonii Narodowej w Warszawie odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Non profit” nagrodzono dwie kampanie:
Złoto: Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić… ale tylko pasją, TBWA / E-Graphics
Srebro: Ryba Wpływa na Wszystko, Scholz & Friends Warszawa
Nominację do kategorii „Non profit” otrzymała kampania Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę agencji Young&Rubicam, a w kategorii „Longterm” Pij mleko będziesz wielki prowadzona przez Communication Unlimited.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.07.2024
Nowy rozdział w historii Studia Filmów Rysunkowych w Bielsku-Białej
-
16.07.2024
31. finał ogólnopolskiej akcji Sprzątanie Świata
-
01.07.2024
Serce Wzgórz Dalkowskich Drzewem Roku 2024
-
28.06.2024
Auchan wprowadza wózki sklepowe dla psów
-
10.06.2024
Marsz Żółtej Wstążki
-
03.06.2024
Ewa Swoboda otrzymała tytuł Barbie Role Model i własną lalkę