Wczoraj wieczorem w Filharmonii Narodowej w Warszawie odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Non profit” nagrodzono dwie kampanie:
Złoto: Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić… ale tylko pasją, TBWA / E-Graphics
Srebro: Ryba Wpływa na Wszystko, Scholz & Friends Warszawa
Nominację do kategorii „Non profit” otrzymała kampania Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę agencji Young&Rubicam, a w kategorii „Longterm” Pij mleko będziesz wielki prowadzona przez Communication Unlimited.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
09.02.2025
Konkurs na kreatywną kampanię szkoły wyższej
-
09.02.2025
Konferencja CSR Poland 2025
-
07.02.2025
„Żyjemy w bańce, sądząc, że wszyscy rozumieją termin ESG”
-
04.02.2025
Buk z Dalkowa w konkursie European Tree of the Year
-
28.01.2025
„Alkohol” bezalkoholowy w Carrefour Polska
-
17.01.2025
Lisner wycofuje jaja z chowu klatkowego ze wszystkich swoich produktów