Wczoraj wieczorem w Filharmonii Narodowej w Warszawie odbyła się gala wręczenia nagród w konkursie efektywności działań komunikacji marketingowej – EFFIE.
W kategorii „Non profit” nagrodzono dwie kampanie:
Złoto: Niepełnosprawni Intelektualnie mogą Cię zarazić… ale tylko pasją, TBWA / E-Graphics
Srebro: Ryba Wpływa na Wszystko, Scholz & Friends Warszawa
Nominację do kategorii „Non profit” otrzymała kampania Widzimy całego człowieka, nie tylko jego chorobę agencji Young&Rubicam, a w kategorii „Longterm” Pij mleko będziesz wielki prowadzona przez Communication Unlimited.
zobacz także
-
03.10.2025Wydarzenia
Weekend Adopcji Mars i TOZ
-
01.10.2025Wydarzenia
Rusza system kaucyjny! Na czym polega?
-
19.09.2025Wydarzenia
IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!
-
17.09.2025Wydarzenia
Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra
-
10.09.2025Wydarzenia
Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę
-
30.06.2025Wydarzenia
Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci


