logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Niemcy, Walka z przemocą
   ──────  11.01.2013

Efekt jednego dotknięcia iPada

Your browser does not support the video tag.


Przesunięcie palcem po ekranie umożliwia obejrzenie wizerunku modelki w magazynie Vogue w zupełnie innym świetle. Zamiast zadbanej, atrakcyjnej młodej kobiety na czytelnika niemieckiej edycji najbardziej rozpoznawalnego magazynu mody na świecie spogląda zmaltretowana ofiara przemocy.

Reklamę tę umieszczono we wstępniaku do jednego z numerów niemieckiego Vogue’a. Pismo wspiera w ten sposób kampanię przeciwko przemocy wobec kobiet. Kampania została zainicjowana w związku z Międzynarodowym Dniem Walki z Przemocą Wobec Kobiet. Dzień ten obchodzony jest na całym świecie 25 listopada.

Dane zebrane na zlecenie Światowej Organizacji Zdrowia demaskują szokującą prawdę o udręce wielu Niemek. Wynika z nich, że nawet 1 na 4 obywatelki tego kraju staje się w trakcie swojego życia ofiarą przemocy domowej. Najczęściej agresorem jest tu stały partner lub małżonek. Organizacje zwalczające ten problem zaznaczają, że przemoc przybiera wiele form nie ograniczających się do rękoczynów. Mowa tu o izolacji, zastraszaniu oraz agresji słownej.

Celem kampanii jest pozyskanie nowych darczyńców i zwiększenie świadomości społecznej na temat przemocy wobec kobiet obecnej na wszystkich poziomach społeczeństwa. Intencją twórców było zaskoczenie odbiorców tak, by zainteresowali się tym kontrowersyjnym tematem.

Kampanię zrealizowała agencja Serviceplan z Monachium.

Olga Ambrosiewicz


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Beating Facts
Czas:
2012.11.16
Tematy:
Walka z przemocą
Kraje:
Niemcy
Nadawca:
Bundesverband von Frauen gegen Gewalt (BFF)
Media:
Vogue iPad app
Wykonawca:
Serviceplan (Monachium)
Adresaci:
Czytelniczki i czytelnicy magazynu Vogue
Hasło kampani:
One in every four women in Germany is a victim of domestic violence. More than half of them suffer physical injuries as a result. Support us and help these women to escape from their situation (Jedna no cztery kobiety w Niemczech jest ofiarą przemocy domowej. Więcej niż połowa z nich doznaje obrażeń ciała wskutek przemocy. Wesprzyj nas i pomóż tym kobietom znaleźć wyjście z sytuacji)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 29.05.2023

    Żywy font, by przeciwdziałać wymieraniu zwierząt


  • 25.05.2023

    Dog save the King!


  • 25.05.2023

    Ruszyła ogólnopolska akcja #TataTeżCzyta


  • 24.05.2023

    Szukamy życia w kosmosie, niszczymy tu, na Ziemi


  • 23.05.2023

    Mały Książę i Kundelek


  • 16.05.2023

    Autyzm to różnorodność


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek