Przesunięcie palcem po ekranie umożliwia obejrzenie wizerunku modelki w magazynie Vogue w zupełnie innym świetle. Zamiast zadbanej, atrakcyjnej młodej kobiety na czytelnika niemieckiej edycji najbardziej rozpoznawalnego magazynu mody na świecie spogląda zmaltretowana ofiara przemocy.
Reklamę tę umieszczono we wstępniaku do jednego z numerów niemieckiego Vogue’a. Pismo wspiera w ten sposób kampanię przeciwko przemocy wobec kobiet. Kampania została zainicjowana w związku z Międzynarodowym Dniem Walki z Przemocą Wobec Kobiet. Dzień ten obchodzony jest na całym świecie 25 listopada.
Dane zebrane na zlecenie Światowej Organizacji Zdrowia demaskują szokującą prawdę o udręce wielu Niemek. Wynika z nich, że nawet 1 na 4 obywatelki tego kraju staje się w trakcie swojego życia ofiarą przemocy domowej. Najczęściej agresorem jest tu stały partner lub małżonek. Organizacje zwalczające ten problem zaznaczają, że przemoc przybiera wiele form nie ograniczających się do rękoczynów. Mowa tu o izolacji, zastraszaniu oraz agresji słownej.
Celem kampanii jest pozyskanie nowych darczyńców i zwiększenie świadomości społecznej na temat przemocy wobec kobiet obecnej na wszystkich poziomach społeczeństwa. Intencją twórców było zaskoczenie odbiorców tak, by zainteresowali się tym kontrowersyjnym tematem.
Kampanię zrealizowała agencja Serviceplan z Monachium.
Olga Ambrosiewicz
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
17.02.2025
1,5 tysiąca dzieci czeka na dom
-
11.02.2025
365 dni
-
08.02.2025
Gest solidarności
-
06.02.2025
Nie śpij!
-
06.02.2025
Pierwszy raz
-
04.02.2025
Wejdź po schodach