logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Dziwne historie w Lublinie
09.06.2010
Tematy: Wydarzenia

Dziwne historie w Lublinie



Lublin to miasto legend, styku kultur oraz spotkania wschodu i zachodu. To także miasto „tu i teraz” – miejsce tętniące życiem, w którym dzieją się tysiące historii. Kinoteatr Projekt ogłosił konkurs filmowy „Lubelskie Historie” na najbardziej niezwykłą historię, najciekawszą przygodę lub dziwne zdarzenie, które przydarzyło się uczestnikom konkursu w tym mieście.

Konkurs nawiązuje do wcześniejszych przedsięwzięć, takich jak „Lublin is Coming” oraz „My z Lublina”. Celem tych przedsięwzięć było przedstawienie miasta jako ciekawego, pełnego życia, przyjaznego mieszkańcom oraz przybyszom miejsca. Konkursy miały również na celu pokazanie Lublina, jako miasta pełnego ciekawych oraz niebanalnych osobowości. Najnowszy konkurs rozwija idee poprzednich. Jego celem jest przedstawienie specyfiki miasta, poprzez indywidualne historie związanych z nim osób.

Najciekawsze, spośród nadesłanych filmów, zostaną wykorzystane w ramach kampanii reklamowej miasta. Termin nadsyłania zgłoszeń upływa 5 listopada 2010 r.

Autor najlepszego filmu otrzyma nagrodę główną w wysokości 5.000 złotych. Przyznana zostanie również nagroda publiczności, w wysokości 1.500 zł. Nagrody wręczone zostaną podczas uroczystego pokazu – 17 listopada br.

Informacje o konkursie znajdują się na stronie internetowej Kinoteatru Projekt: www.kinoteatrprojekt.pl
M. Czerepak








06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

  • 21.06.2025Wydarzenia

    Artyści dla transplantacji. Już 24 czerwca w Warszawie!

  • 20.06.2025Wydarzenia

    AI napisze bajkę dla wnuka. Warsztaty dla seniorów już 24 czerwca

  • 19.06.2025Wydarzenia

    Konkurs i e-book „Zrozumieć dziecięcy świat”

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek