logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Dzisiaj Polska – silna i uśmiechnięta
03.07.2011
Tematy: Wydarzenia

Dzisiaj Polska – silna i uśmiechnięta



Magdalena Wosik zwyciężyła w 11. edycji konkursu Galerii Plakatu AMS organizowanego pod hasłem „Dzisiaj Polska!”. Zadaniem uczestników było zaprojektowanie plakatu, który będzie promował Polskę podczas jej prezydencji w Unii Europejskiej. Konkurs zorganizowała firma reklamy zewnętrznej AMS, patronowały mu m. in. Narodowe Centrum Kultury, Polska Prezydencja w Radzie Unii Europejskiej 2011 oraz kampania „Kultura się liczy”. Plakat zaprojektowany przez laureatkę będzie można zobaczyć od 1 lipca na citylightach AMS w całej Polsce.

– Magdalenie Wosik, autorce zwycięskiej pracy udała się sztuka niezwykle trudna: w zgrabny sposób wykorzystała w swoim plakacie kontur Polski. Nagrodzony plakat jest pogodny, prosto i zadziornie malowany atleta z miejsca budzi sympatię, a litery hasła zaskakują lekkością i wdziękiem. Wypada jeszcze dodać, że projekt dyskretnie nawiązuje do najlepszych lat polskiej szkoły plakatu z przełomu lat pięćdziesiątych i sześćdziesiątych XX wieku – mówi prof. Janusz Górski, kurator Galerii Plakatu AMS.

Konkursowe jury wyróżniło także projekty Agaty Kulczyk, Filipa Tofila, Jacka Staniszewskiego, Moniki Prus i Pawła Piotrowskiego. Prace Magdaleny Wosik, Agaty Kulczyk i Filipa Tofila (prezentowane obok) jury zdecydowało się pokazać w ogólnopolskiej kampanii reklamowej towarzyszącej inauguracji polskiej prezydencji w Unii Europejskiej.

Nadesłane projekty walczyły o nagrodę główną w wysokości 7000 zł, nagrodę specjalną w wysokości 1500 zł ufundowaną przez patrona konkursu – Narodowe Centrum Kultury, oraz o wyróżnienia, m.in. specjalne wyróżnienie kampanii „Kultura się liczy” – w jego ramach wybrany laureat otrzyma propozycję współpracy z Narodowym Centrum Kultury. Obie nagrody NCK otrzymała Aleksandra Płocińska (prace prezentowane są obok).








10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 03.10.2025Wydarzenia

    Weekend Adopcji Mars i TOZ

  • 01.10.2025Wydarzenia

    Rusza system kaucyjny! Na czym polega?

  • 19.09.2025Wydarzenia

    IV ElektroEkologiczny Hackathon – stwórz grę z pomocą AI!

  • 17.09.2025Wydarzenia

    Metroteka – pierwsza biblioteka na stacji metra

  • 10.09.2025Wydarzenia

    ‬Warszawa chroni dzieci w sieci – zgłoś szkołę

  • 30.06.2025Wydarzenia

    Wielki trening z mistrzami olimpijskimi dla dzieci

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek