logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Stany Zjednoczone, Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
   ──────  07.06.2012

Dziewczynka ze szczurami



Szczury i węże biorą w posiadanie nastolatki. Dwie, odrażające i prowokacyjne kreacje apelują: „What kind a man prey on underage girls?” (Co to za mężczyzna, który napastuje niepełnoletnie dziewczynki?).

Organizacja United Way of Greater Milwaukee, przy współpracy z agencją Serve Marketing przygotowała kampanię, którą potraktować można jako shocking advertising. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na powiązania pomiędzy wykorzystywaniem seksualnym nieletnich a wysokim wskaźnikiem urodzeń wśród 15-17 letnich dziewczynek w Milwaukee. Ojcami dzieci są zazwyczaj mężczyźni o wiele starsi niż matki. Dramat ofiar podkreśla założyciel i dyrektor kreatywny agencji Sevre, którego słowa także widnieją na plakacie: “When an older man has sex with an underage girl, it’s more than creepy, it’s statutory rape.”(Kiedy starszy mężczyzna odbywa stosunek seksualny z niepełnoletnią dziewczyną, to jest to bardziej niż obleśne – to punktu widzenia prawa jest gwałtem).

Reklamy ze zdjęciami dziewczynek atakowanych przez szczury i węża, rozmieszczono na 32 przystankach autobusowych w strefie, gdzie wskaźnik nastoletnich ciąż jest najwyższy.

Kampania jest adresowana do rodziców dziewcząt, z wyraźnym przekazem, aby rozmawiali z dziećmi o ich pożyciu seksualnym i związkach, zanim będzie za późno. Kieruje ich do strony babycanwait.com, na której mogą dowiedzieć się jak rozmawiać z dziećmi na temat dojrzewania, seksu i innych, trudnych kwestii.

Celem kampanii jest obniżenie liczby nastoletnich ciąż o co najmniej 46% do roku 2015.
Anna Pieczykolan


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Snakes and Rats
Czas:
2012.6.1
Tematy:
Komunikacja w rodzinie, Walka z przemocą
Kraje:
Stany Zjednoczone
Nadawca:
United Way of Greater Milwaukee
Media:
Plakaty, internet
Wykonawca:
Serve Marketing
Adresaci:
Rodzice, opiekunowie, nastolatki
Hasło kampani:
What kind a man preys on underage girls? (Co to za mężczyzna, który napastuje niepełnoletnie dziewczynki?);





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 20.03.2023

    9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD


  • 13.03.2023

    Brak towaru w magazynie


  • 10.03.2023

    Rumia oddaje głos śmieciom


  • 08.03.2023

    Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”


  • 03.03.2023

    Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu


  • 24.02.2023

    Wszystko gra?


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek