Dziewczynka ze szczurami
Szczury i węże biorą w posiadanie nastolatki. Dwie, odrażające i prowokacyjne kreacje apelują: „What kind a man prey on underage girls?” (Co to za mężczyzna, który napastuje niepełnoletnie dziewczynki?).
Organizacja United Way of Greater Milwaukee, przy współpracy z agencją Serve Marketing przygotowała kampanię, którą potraktować można jako shocking advertising. Jej celem jest zwrócenie uwagi opinii publicznej na powiązania pomiędzy wykorzystywaniem seksualnym nieletnich a wysokim wskaźnikiem urodzeń wśród 15-17 letnich dziewczynek w Milwaukee. Ojcami dzieci są zazwyczaj mężczyźni o wiele starsi niż matki. Dramat ofiar podkreśla założyciel i dyrektor kreatywny agencji Sevre, którego słowa także widnieją na plakacie: “When an older man has sex with an underage girl, it’s more than creepy, it’s statutory rape.”(Kiedy starszy mężczyzna odbywa stosunek seksualny z niepełnoletnią dziewczyną, to jest to bardziej niż obleśne – to punktu widzenia prawa jest gwałtem).
Reklamy ze zdjęciami dziewczynek atakowanych przez szczury i węża, rozmieszczono na 32 przystankach autobusowych w strefie, gdzie wskaźnik nastoletnich ciąż jest najwyższy.
Kampania jest adresowana do rodziców dziewcząt, z wyraźnym przekazem, aby rozmawiali z dziećmi o ich pożyciu seksualnym i związkach, zanim będzie za późno. Kieruje ich do strony babycanwait.com, na której mogą dowiedzieć się jak rozmawiać z dziećmi na temat dojrzewania, seksu i innych, trudnych kwestii.
Celem kampanii jest obniżenie liczby nastoletnich ciąż o co najmniej 46% do roku 2015.
Anna Pieczykolan
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
20.03.2023
9% dzieci wymaga profesjonalnej pomocy psychologicznej! Trwa zbiórka KOPD
-
13.03.2023
Brak towaru w magazynie
-
10.03.2023
Rumia oddaje głos śmieciom
-
08.03.2023
Z okazji Dnia Kobiet — start kampanii „Okres w moim życiu”
-
03.03.2023
Dove rozpoczyna kampanię społeczną Detox FEEDu
-
24.02.2023
Wszystko gra?