logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  02.04.2014

Dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl nagrodzony



Konkurs „Pióro odpowiedzialności” skierowany do dziennikarzy i ekspertów piszących o idei CSR i zrównoważonym rozwoju rozstrzygnięto podczas 5. Targów CSR. Nagrodę główną w kategorii „Artykuł prasowy – media elektroniczne” zdobył Marcin Świejkowski, dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl, który na co dzień pracuje w dziale Strategy&Research Fabryki Komunikacji Społecznej.

Zwycięski tekst Marcina Świejkowskiego pt. „Sprzątanie miast z nadmiaru reklam” opublikowany na portalu kampaniespoleczne.pl 19 sierpnia ub. r. został doceniony wśród 57 artykułów, opublikowanych w 2013 roku i spełniających kryteria konkursowe. Bezpośrednim powodem powstania materiału była nowelizacja ustawy o zmianie krajobrazu, którego częścią jest reklama zewnętrzna.

Planowałem krótki artykuł opisujący zmiany, ale im bardziej zgłębiałem temat, tym okazywał się on bardziej skomplikowany. Okazało się, że nie ma winnych, a problem jest systemowy. Firmy przygotowując strategię CSR powinny opracować także wytyczne dot. polityki reklamowej w outdoorze i bardziej zwracać uwagę na jakość, a nie ilość nośników – mówi Świejkowski. Jestem wdzięczny jury za docenienie mojego artykułu. Jest to poniekąd nagroda dla całej redakcji. Od lat zwracamy uwagę na to, że odpowiedzialny, społecznie zaangażowany marketing stanowi wartość dodaną dla każdej firmy, która poważnie myśli o realizacji idei CSR.

Marcin współpracuje z portalem kampaniespoleczne.pl od sierpnia 2009 roku. Najczęściej pisze do działu Kontrowersje i działu Zestawienia, którego jest pomysłodawcą. Kontrowersje to dział z kampaniami niejednoznacznymi, trudnymi w ocenie, wzbudzającymi negatywne emocje lub które mają deficyty merytoryczne. Dział Zestawienia z kolei to porównania i inspiracje. Są pomocne dla tych, co robią benchmarki albo szukają pomysłów. Wydawcą portalu jest Fabryka Komunikacji Społecznej, w której Świejkowski rozwija się również jako strateg.

Zwycięzców i wyróżnionych w konkursie dziennikarzy i ekspertów piszących na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego ogłoszono podczas tegorocznych 5. Targów CSR, 1 kwietnia na Stadionie Narodowym.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 02.06.2023

    Inicjatywa Tytoń 21 – mniej młodych ludzi uzależni się od palenia


  • 01.06.2023

    Drzewo Roku 2023 – rozpoczynamy głosowanie!


  • 31.05.2023

    „Dyskryminacja osób z niepełnosprawnościami” – premiera raportu Fundacji Avalon


  • 29.05.2023

    Green Caffè Nero rusza z inicjatywą #zKawąNaRowerze


  • 24.05.2023

    Wiosenny Dzień Charta


  • 22.05.2023

    Trwają zgłoszenia do Effie Awards Poland 2023


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek