logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Wydarzenia > Dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl nagrodzony
02.04.2014
Tematy: Wydarzenia

Dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl nagrodzony



Konkurs „Pióro odpowiedzialności” skierowany do dziennikarzy i ekspertów piszących o idei CSR i zrównoważonym rozwoju rozstrzygnięto podczas 5. Targów CSR. Nagrodę główną w kategorii „Artykuł prasowy – media elektroniczne” zdobył Marcin Świejkowski, dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl, który na co dzień pracuje w dziale Strategy&Research Fabryki Komunikacji Społecznej.

Zwycięski tekst Marcina Świejkowskiego pt. „Sprzątanie miast z nadmiaru reklam” opublikowany na portalu kampaniespoleczne.pl 19 sierpnia ub. r. został doceniony wśród 57 artykułów, opublikowanych w 2013 roku i spełniających kryteria konkursowe. Bezpośrednim powodem powstania materiału była nowelizacja ustawy o zmianie krajobrazu, którego częścią jest reklama zewnętrzna.

Planowałem krótki artykuł opisujący zmiany, ale im bardziej zgłębiałem temat, tym okazywał się on bardziej skomplikowany. Okazało się, że nie ma winnych, a problem jest systemowy. Firmy przygotowując strategię CSR powinny opracować także wytyczne dot. polityki reklamowej w outdoorze i bardziej zwracać uwagę na jakość, a nie ilość nośników – mówi Świejkowski. Jestem wdzięczny jury za docenienie mojego artykułu. Jest to poniekąd nagroda dla całej redakcji. Od lat zwracamy uwagę na to, że odpowiedzialny, społecznie zaangażowany marketing stanowi wartość dodaną dla każdej firmy, która poważnie myśli o realizacji idei CSR.

Marcin współpracuje z portalem kampaniespoleczne.pl od sierpnia 2009 roku. Najczęściej pisze do działu Kontrowersje i działu Zestawienia, którego jest pomysłodawcą. Kontrowersje to dział z kampaniami niejednoznacznymi, trudnymi w ocenie, wzbudzającymi negatywne emocje lub które mają deficyty merytoryczne. Dział Zestawienia z kolei to porównania i inspiracje. Są pomocne dla tych, co robią benchmarki albo szukają pomysłów. Wydawcą portalu jest Fabryka Komunikacji Społecznej, w której Świejkowski rozwija się również jako strateg.

Zwycięzców i wyróżnionych w konkursie dziennikarzy i ekspertów piszących na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego ogłoszono podczas tegorocznych 5. Targów CSR, 1 kwietnia na Stadionie Narodowym.








12.06.2025 polecamy

Aktor Sebastian Stankiewicz ma dość. Co się stało?


„Jesteśmy tu, bo mamy dość!” – mówi Sebastian Stankiewicz w najnowszym spocie społecznym. Ale to nie zapowiedź filmu akcji. To apel o empatię wobec kur, które całe życie spędzają w ciasnych klatkach. Stowarzyszenie Otwarte Klatki w kampanii „Gang troski o nioski” pokazuje, że każdy z nas może zmienić los tych zwierząt. Warunki przystąpienia? Troska, dostęp do internetu i kilka minut tygodniowo. W akcję włączył się aktor, Sebastian Stankiewicz, znany m.in. z serialu Edukacja xD, a także roli szpaka Mateusza w Akademii pana Kleksa. Mroczny klimat, jasny cel Spot stylizowany jest na scenę z Podziemnego kręgu – ciemne pomieszczenie, tłum ludzi, napięcie w...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: Kampanie

zobacz także


  • 16.06.2025Wydarzenia

    Sprzęt sportowy za darmo. Wystarczy aplikacja

  • 13.06.2025Wydarzenia

    Głosuj codziennie! Pomóż dzieciakom wygrać

  • 10.06.2025Wydarzenia

    Drzewo Roku po raz 15!

  • 15.05.2025Wydarzenia

    Ruszył 66. sezon Koncertów Chopinowskich

  • 14.05.2025Wydarzenia

    Tak wygląda „Świński los” – nietypowy escape room już w Warszawie

  • 14.04.2025Wydarzenia

    Nie wyrzucaj ubrań do odpadów zmieszanych!

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek