logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Wydarzenia
   ──────  02.04.2014

Dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl nagrodzony



Konkurs „Pióro odpowiedzialności” skierowany do dziennikarzy i ekspertów piszących o idei CSR i zrównoważonym rozwoju rozstrzygnięto podczas 5. Targów CSR. Nagrodę główną w kategorii „Artykuł prasowy – media elektroniczne” zdobył Marcin Świejkowski, dziennikarz portalu kampaniespoleczne.pl, który na co dzień pracuje w dziale Strategy&Research Fabryki Komunikacji Społecznej.

Zwycięski tekst Marcina Świejkowskiego pt. „Sprzątanie miast z nadmiaru reklam” opublikowany na portalu kampaniespoleczne.pl 19 sierpnia ub. r. został doceniony wśród 57 artykułów, opublikowanych w 2013 roku i spełniających kryteria konkursowe. Bezpośrednim powodem powstania materiału była nowelizacja ustawy o zmianie krajobrazu, którego częścią jest reklama zewnętrzna.

Planowałem krótki artykuł opisujący zmiany, ale im bardziej zgłębiałem temat, tym okazywał się on bardziej skomplikowany. Okazało się, że nie ma winnych, a problem jest systemowy. Firmy przygotowując strategię CSR powinny opracować także wytyczne dot. polityki reklamowej w outdoorze i bardziej zwracać uwagę na jakość, a nie ilość nośników – mówi Świejkowski. Jestem wdzięczny jury za docenienie mojego artykułu. Jest to poniekąd nagroda dla całej redakcji. Od lat zwracamy uwagę na to, że odpowiedzialny, społecznie zaangażowany marketing stanowi wartość dodaną dla każdej firmy, która poważnie myśli o realizacji idei CSR.

Marcin współpracuje z portalem kampaniespoleczne.pl od sierpnia 2009 roku. Najczęściej pisze do działu Kontrowersje i działu Zestawienia, którego jest pomysłodawcą. Kontrowersje to dział z kampaniami niejednoznacznymi, trudnymi w ocenie, wzbudzającymi negatywne emocje lub które mają deficyty merytoryczne. Dział Zestawienia z kolei to porównania i inspiracje. Są pomocne dla tych, co robią benchmarki albo szukają pomysłów. Wydawcą portalu jest Fabryka Komunikacji Społecznej, w której Świejkowski rozwija się również jako strateg.

Zwycięzców i wyróżnionych w konkursie dziennikarzy i ekspertów piszących na temat społecznej odpowiedzialności biznesu i zrównoważonego ogłoszono podczas tegorocznych 5. Targów CSR, 1 kwietnia na Stadionie Narodowym.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 16.05.2022

Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


W środę 25 maja EXPO XXI Warszawa stanie się polskim centrum odpowiedzialnego biznesu. Prezentacja firm w obszarze zrównoważonego...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 16.05.2022

    Największe w Polsce wydarzenie odpowiedzialnego biznesu już 25 maja


  • 10.05.2022

    Gazeta.pl i Ukrayina.pl licytują słynne znaczki pocztowe z podpisami bohaterów Ukrainy


  • 06.05.2022

    Muzeum Narodowe w Warszawie i AMS pokazują sztukę w przestrzeni miasta


  • 03.05.2022

    Ruszyły zgłoszenia do Effie Awards 2022. Szykują się zmiany w kategoriach


  • 29.04.2022

    Polonez na Krajowej liście niematerialnego dziedzictwa kulturowego


  • 28.04.2022

    Saype przy wsparciu Lavazzy stworzył gigantyczne dzieło w sercu Wenecji


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek