Dzień po Dniu Kobiet
Dzień Kobiet to dla mediów znakomita okazja, by skupić uwagę czytelników na kwestiach praw kobiet, równych szans i szeroko pojętej sprawiedliwości społecznej. Tyle że na ogół już następnego dnia tematy te znikają z łamów gazet, a wszystko wraca do dotychczasowej „normy”.
Organizacja Raparigas da Bola, przy wsparciu agencji Havas, postanowiła wykorzystać tę sytuację. Zaledwie jeden dzień po Dniu Kobiet przekształciła trzy najpopularniejsze w Portugalii działy sportowe w kolorowe infografiki. Jednym kolorem oznaczono materiały poświęcone mężczyznom, drugim – kobietom. W ten prosty sposób udało się unaocznić dysproporcję w uwadze, jaką media poświęcają sportsmenom i sportsmenkom (a w szerszej perspektywie mężczyznom i kobietom w ogóle). Która, trzeba przyznać, okazała się szokująca.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.10.2024
Po prostu się rusz!
-
04.10.2024
Jesienny talerz żywieniowy
-
04.10.2024
Jak oswoić prądożerców?
-
03.10.2024
Znamy nominowanych jubileuszowej 25. edycji Effie Awards Poland
-
03.10.2024
Noc Księgarń już 4 października. Prawie dwieście wydarzeń w 180 księgarniach
-
02.10.2024
Pomarańcza