logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Odpowiedzialny biznes / CSR
   ──────  10.05.2012

„Dzień Bez Śmiecenia” w Kompanii Piwowarskiej



11 maja br. odbędzie się szósta edycja akcji „Dzień Bez Śmiecenia”, której celem jest popularyzacja postaw proekologicznych i upowszechnienie segregacji odpadów. Kompania Piwowarska włącza się w ten projekt, organizując dla swoich pracowników ekologiczny konkurs oraz kampanię informacyjną dotyczącą recyklingu.

„Dzień Bez Śmiecenia” jest obchodzony w Polsce od 2007 roku, jako wspólna akcja działającej na zasadzie non-profit organizacji odzysku Rekopol i jej partnerów. Tegoroczna edycja odbywa się pod hasłem „Trafiłem do Recyklingu!”. W ramach obchodów „Dnia Bez Śmiecenia” Kompania Piwowarska zaprasza swoich pracowników do udziału w eko-quizie z nagrodami, połączonym z kampanią informacyjną dotyczącą recyklingu. Pracownicy będą mieli okazję wykazać się swoją wiedzą ekologiczną w konkursie, który wystartuje 11 maja i potrwa dwa tygodnie. Zwycięzcy będą mogli odpoczywać w hamakach z naturalnej bawełny lub zamontować w swoim domu czujnik ruchu, który pozwoli oszczędzać prąd.

Dzięki stosowaniu proekologicznych praktyk obecnie 98,4% wszystkich odpadów wytwarzanych przez browary KP jest poddawane recyklingowi, odzyskowi lub unieszkodliwieniu. Odpady pochodzące z procesu produkcyjnego, takie jak resztki ziarna, pyły słodowe oraz gęstwa drożdżowa, są w całości ponownie wykorzystywane w celach gospodarczych.

Od 2007 roku KP prowadzi projekt edukacji ekologicznej „Zgrani z naturą”, który wykorzystuje elementy humoru i w przyjazny sposób uczy, jak dbać o środowisko naturalne. Firma prowadzi zbiórkę makulatury i plastiku, ponadto na terenie browaru każdy pracownik może pozbyć się kłopotliwych odpadów, np. baterii, drobnego sprzętu elektronicznego czy płyt CD, których nie powinno się wyrzucać do zwykłych koszy na śmieci. Swoistą formą recyklingu jest wprowadzanie ubrań i dodatków do drugiego obiegu – KP cyklicznie organizuje eventy pod hasłem „Zielona szafa”.

Sami pracownicy wychodzą z pomysłami, jak chronić dobra naturalne. Do takich działań należy realizowany od stycznia br. projekt „Zielona logistyka: nowe życie świetlówki”, rozpoczęty z inicjatywy trzech pracowników Kompanii Piwowarskiej w Tychach.

Szczegółowe informacje na temat priorytetów środowiskowych są dostępne w Raporcie zrównoważonego rozwoju Kompanii Piwowarskiej 2011.


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3







polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 09.01.2023

    Niedoskonałe warzywa wracają do sieci Lidl Polska


  • 05.12.2022

    4F przerabia kurtki dla ludzi na kurteczki dla psów


  • 29.11.2022

    Fundacja Dorastaj z Nami zwyciężyła w konkursie Raporty Zrównoważonego Rozwoju


  • 24.11.2022

    Butik Pełen Dobra udzielił wsparcia 60 tysiącom osób


  • 09.11.2022

    Znamy zwycięzców 23. edycji Effie Awards Poland


  • 11.10.2022

    Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek