Ludzie chętnie dzielą się informacjami w internecie, udostępniając odnośniki do różnych stron czy też grafiki. Aby zachęcić ich do podzielenia się czymś jeszcze z osobą, która naprawdę tego potrzebuje, z okazji Światowego Dnia Dawcy Krwi WHO zrealizowało kampanię, w której namawia do honorowego krwiodastwa.
Namibia, tak jak wiele krajów, cierpi na deficyt dawców krwi. Z popularności dzielenia się wiadomościami (służy do tego przycisk "share" umieszczany pod materiałami i przekierowujący do portali społecznościowych) powstał pomysł, żeby wprowdzić "Przycisk krwiodawczy", który przekierowywał na stronę akcji. Umieszczony pod artykułami obok przycisków portali społecznościowych typu Twitter czy Facebook, okazał się strzałem w dziesiątkę. Do kampanii zgłosiły się największe namibijskie portale, a po kampanii odnotowano znaczny wzrost liczby dawców.
Aleksandra Chudziak
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
06.05.2024
Znaki, wszędzie znaki
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu
-
16.04.2024
Dla twojego bezpieczeństwa
-
12.04.2024
Z dupy problem
-
11.04.2024
Nie ma jednej drogi z Parkinsonem