Ludzie chętnie dzielą się informacjami w internecie, udostępniając odnośniki do różnych stron czy też grafiki. Aby zachęcić ich do podzielenia się czymś jeszcze z osobą, która naprawdę tego potrzebuje, z okazji Światowego Dnia Dawcy Krwi WHO zrealizowało kampanię, w której namawia do honorowego krwiodastwa.
Namibia, tak jak wiele krajów, cierpi na deficyt dawców krwi. Z popularności dzielenia się wiadomościami (służy do tego przycisk "share" umieszczany pod materiałami i przekierowujący do portali społecznościowych) powstał pomysł, żeby wprowdzić "Przycisk krwiodawczy", który przekierowywał na stronę akcji. Umieszczony pod artykułami obok przycisków portali społecznościowych typu Twitter czy Facebook, okazał się strzałem w dziesiątkę. Do kampanii zgłosiły się największe namibijskie portale, a po kampanii odnotowano znaczny wzrost liczby dawców.
Aleksandra Chudziak
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
11.08.2022
„Adamed Dla Rodziny” – rusza program bezpłatnych badań i porad medycznych
-
04.08.2022
Pracoholik pozbawia swoje otoczenie relaksu
-
20.07.2022
Bądź bezpieczny przy pracy
-
18.07.2022
Lidl Polska zachęca do powiedzenia TAK! roślinnym produktom
-
15.07.2022
Polska borówka rośnie w siłę
-
06.07.2022
Stal rdzewna