Niepokojące modyfikacje na klasycznych kiczowatych obrazach, typu "jeleń na rykowisku". Przez cały lipiec trwa kampania "Nasz Przyjaciel las" realizowana z inicjatywy Fundacji Nasza Ziemia i Stora Enso Wood Supply Polska, we współpracy z PGL Lasy Państwowe i Clear Channel Poland. Celem kampanii jest apel o nieśmiecenie w lasach, a także zwrócenie uwagi na pozytywną i ważną rolę lasu dla życia i funkcjonowania człowieka.
Las to sprzymierzeniec ludzi – pochłania dwutlenek węgla, pyły i hałas, jest naturalnym rezerwuarem wilgoci, reguluje lokalny klimat. Dostarcza drewno, owoce, rośliny i grzybów. Daje nam spokój i odprężenie.
Inicjatorzy kampanii przypominają by nie śmiecić w lesie i zwracać uwagę innym śmiecącym – nielegalne śmiecenie jest wykroczeniem i podlega karze grzywny do 5.000 zł; nie zaprószać ognia i reagować na każde zagrożenie pożarem; nie niszczyć roślin i nie hałasować – to płoszy ptaki i zwierzęta.
Kampania zrealizowana przez JWT zdobyła główną nagrodę na Konkursie Twórców Reklamy w kategorii "print / outdoor – reklama społeczna i non-profit" w roku 2008 oraz nagrodę Silver Drum w kategorii Outdoor na 15. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum.
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
18.09.2024
Cała prawda o planowaniu ciąży przez polskie pary
-
17.09.2024
W zagrożeniu
-
16.09.2024
Borówka — superowoc, który przepisałby Ci okulista
-
15.09.2024
Newsy bez stygmatyzacji
-
13.09.2024
Wizerunek dziecka w internecie — publikować czy nie?
-
13.09.2024
Dom na detoksie. Zapisz się na bezpłatne szkolenie