logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dzieła człowieka
07.07.2008
Tematy: Kampanie, Polska, Ekologia i środowisko

Dzieła człowieka



Niepokojące modyfikacje na klasycznych kiczowatych obrazach, typu "jeleń na rykowisku". Przez cały lipiec trwa kampania "Nasz Przyjaciel las" realizowana z inicjatywy Fundacji Nasza Ziemia i Stora Enso Wood Supply Polska, we współpracy z PGL Lasy Państwowe i Clear Channel Poland. Celem kampanii jest apel o nieśmiecenie w lasach, a także zwrócenie uwagi na pozytywną i ważną rolę lasu dla życia i funkcjonowania człowieka.

Las to sprzymierzeniec ludzi – pochłania dwutlenek węgla, pyły i hałas, jest naturalnym rezerwuarem wilgoci, reguluje lokalny klimat. Dostarcza drewno, owoce, rośliny i grzybów. Daje nam spokój i odprężenie.

Inicjatorzy kampanii przypominają by nie śmiecić w lesie i zwracać uwagę innym śmiecącym – nielegalne śmiecenie jest wykroczeniem i podlega karze grzywny do 5.000 zł; nie zaprószać ognia i reagować na każde zagrożenie pożarem; nie niszczyć roślin i nie hałasować – to płoszy ptaki i zwierzęta.

Kampania zrealizowana przez JWT zdobyła główną nagrodę na Konkursie Twórców Reklamy w kategorii "print / outdoor – reklama społeczna i non-profit" w roku 2008 oraz nagrodę Silver Drum w kategorii Outdoor na 15. Międzynarodowym Festiwalu Reklamy Golden Drum.



Nazwa kampanii:
Nasz Przyjaciel Las
Czas:
2008.7.1 - 2008.7.31
Nadawca:
Fundacja Nasza Ziemia
Media:
Plakaty (outdoor), internet, prasa
Wykonawca:
JWT
Adresaci:
Ogół społeczeństwa
Hasło kampani:
Tylko człowiek mógł stworzyć taki obraz





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 13.11.2025Wydarzenia

    „6 7”, „brainrot” czy „skibidi”? Młodzieżowe Słowo Roku 2025

  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek