Z oparów unoszących się nad garnkiem wyłania się twarz małego dziecka.
Najnowsza kampania organizacji CERNIQUEM o nazwie „Hot” („Gorąco”) zwraca uwagę na problem poparzeń, którym ulegają dzieci. Przekaz skierowany do rodziców i opiekunów dzieci ma na celu zasygnalizowanie, jak ważną kwestią są wypadki, którym dzieci ulegają w domach. Najczęstszymi z nich są poparzenia. Jak podaje plakat kampanii, "70% of the 20,000 children who are burned annually, are burnt by hot liquids" (70% z 20,000 poparzeń którym ulegają rocznie dzieci jest spowodowanych gorącymi płynami"). CERNIQUEM to boliwijskie centrum leczenia dzieci i młodzieży z ubogich rodzin.
Agnieszka Strzępka
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
12.06.2024
Żyję z HIV – poznaj ich historie
-
28.05.2024
Jak ruchem zmieniać umysł?
-
16.05.2024
Pod opieką ropuchy
-
13.05.2024
Kintsugi — sztuka sklejania człowieka
-
06.05.2024
Truskawki to ulubione owoce Polaków
-
01.05.2024
Praca jest dla nas źródłem stresu