Kupno biletu, kawy, czy zwykłe zakupy nie wydają się niczym nie wyjątkowym – są to zwykłe czynności, na które może sobie pozwolić większość mieszkańców krajów europejskich. Stowarzyszenie François-Xavier Bagnoud informuje w swojej nowej kampanii, że ułamek konsumowanej w ten sposób kwoty przeznaczony na pomoc dzieciom w biednych krajach może poprawić ich życie.
Autorzy w przejrzysty i ciekawy sposób potrafili oddać przesłanie kampanii. Wycięte postacie w bardzo sugestywny sposób pokazują, że nawet niewielki nakład środków może pomóc w zaspokojeniu głodu czy zdobyciu wykształcenia przez uboższych. Plakaty są zaprojektowane w minimalistycznym stylu, ale dzięki temu siła komunikatu jest silniejsza.
Michał Kaczmarek
zobacz także
-
11.06.2025Kreacje / printy
Po stronie mocy korników
-
10.06.2025Kreacje / printy
Dostrój się do drogi
-
08.06.2025Kreacje / printy
W chłodni
-
06.06.2025Kreacje / printy
Zepsute bajki
-
30.05.2025Kreacje / printy
Real Reality Show
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…