Kupno biletu, kawy, czy zwykłe zakupy nie wydają się niczym nie wyjątkowym – są to zwykłe czynności, na które może sobie pozwolić większość mieszkańców krajów europejskich. Stowarzyszenie François-Xavier Bagnoud informuje w swojej nowej kampanii, że ułamek konsumowanej w ten sposób kwoty przeznaczony na pomoc dzieciom w biednych krajach może poprawić ich życie.
Autorzy w przejrzysty i ciekawy sposób potrafili oddać przesłanie kampanii. Wycięte postacie w bardzo sugestywny sposób pokazują, że nawet niewielki nakład środków może pomóc w zaspokojeniu głodu czy zdobyciu wykształcenia przez uboższych. Plakaty są zaprojektowane w minimalistycznym stylu, ale dzięki temu siła komunikatu jest silniejsza.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Kreacje / printy
CZYTAJ TEŻ:
-
30.09.2024
Po prostu się rusz!
-
25.09.2024
Pomarańcza
-
24.09.2024
Świat oczami niepiśmiennych
-
23.09.2024
Same nie znikną
-
19.09.2024
Książka jest znacznie lepsza
-
18.09.2024
…z wyjątkiem uważnego kierowcy