Kupno biletu, kawy, czy zwykłe zakupy nie wydają się niczym nie wyjątkowym – są to zwykłe czynności, na które może sobie pozwolić większość mieszkańców krajów europejskich. Stowarzyszenie François-Xavier Bagnoud informuje w swojej nowej kampanii, że ułamek konsumowanej w ten sposób kwoty przeznaczony na pomoc dzieciom w biednych krajach może poprawić ich życie.
Autorzy w przejrzysty i ciekawy sposób potrafili oddać przesłanie kampanii. Wycięte postacie w bardzo sugestywny sposób pokazują, że nawet niewielki nakład środków może pomóc w zaspokojeniu głodu czy zdobyciu wykształcenia przez uboższych. Plakaty są zaprojektowane w minimalistycznym stylu, ale dzięki temu siła komunikatu jest silniejsza.
Michał Kaczmarek
nazwa kategorii: Wydarzenia
CZYTAJ TEŻ:
-
21.11.2023
Dzień jak co dzień
-
20.11.2023
Najlepsza inwestycja
-
16.11.2023
Gdy las się pali, pali nie tylko on
-
15.11.2023
Bezpieczny (od)lot
-
13.11.2023
Plastik jest fantastik
-
09.11.2023
Zagrożony gatunek