Dziecko nie chce wybierać między rodzicami
Ranisz mnie, cierpię, wstydzę się, zasmucasz mnie – dzieci wprost mówią o uczuciach, które pojawiają się, gdy rodzice przy nich mówią o wzajemnych pretensjach, oskarżeniach, obrażają i ranią nawzajem.
Ruszyła 2. odsłona kampanii społecznej Rzecznika Praw Dziecka „Jestem mamy i taty”. Zwraca ona uwagę społeczeństwa na problem wikłania dziecka w sprawy okołorozwodowe rodziców oraz stawiania go w sytuacji konfliktu lojalnościowego wobec nich. Przypomina także, że każde dziecko ma prawo do kontaktów z obojgiem rodziców.
Spoty będa emitowane w telewizji publicznej i komercyjnych oraz w kinach. Autorem strategii komunikacji, kreacji, spotów reklamowych oraz printów jest agencja TELESCOPE. Produkcję spotu realizował Mojo Films, a zdjęcia są autorstwa Radka Polaka.
zobacz także
-
12.05.2025Kampanie
Rak’n’Roll żąda zawieszenia kampanii prezydenckiej
-
10.05.2025slider
Trójka o kobietach w kosmosie
-
08.05.2025Kreacje / printy
Za każdym motocyklistą…
-
08.05.2025Kampanie
„Pomyśl przed” – kampania o bezpieczeństwie na drodze
-
04.05.2025Kampanie
Robert Lewandowski o wykluczeniu
-
30.04.2025Polska
Polacy spędzą majówkę w domu