logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dziecko na oucie
20.03.2009
Tematy: Kampanie, Kanada, Pomoc społeczna

Dziecko na oucie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Oglądanie meczu zza linii outu i brak możliwości wejścia na boisko pomimo chęci gry – to problem nie tylko zawodników rezerwowych, ale także wielu dzieci w Kanadzie. Samym dzieciom trudno jest zmienić tę sytuację – pokazują to spoty kampanii z tego roku oraz wcześniejszy – z 2007 r.

Naprzeciw tej kwestii wychodzi działający od 2005 roku program Canadian Tire Jumpstart, którego głównym celem jest stworzenie każdemu dziecku w wieku od 4 do 18 lat szansy rozwoju fizycznego oraz społecznego poprzez sport i inne rodzaje aktywności, takie jak taniec czy balet. Program realizowany jest przez fundację Canadian Tire Foundation.

Dzięki współpracy z innymi stowarzyszeniami, m.in. YMCA, a także ze środowiskiem lokalnym oraz dzięki donacjom, jakich można dokonywać przy pomocy internetu, pomoc finansową uzyskało do tej pory blisko 177 tysięcy dzieci. Założenia programu realizowane są w całym kraju przez około 300 lokalnych oddziałów.

W świetle danych przytoczonych przez Canadian Tire Jumpstart co trzecia rodzina nie jest w stanie „wyciągnąć dziecka zza linii outu” i zapewnić mu odpowiednich środków finansowych tak, by mogło uprawiać sport.
E.Janota



Nazwa kampanii:
Sidelines
Czas:
2009.3.15 - 2009.3.31
Nadawca:
Canadian Tire Foundation
Media:
Telewizja
Wykonawca:
TAXI Canada
Adresaci:
Ogół społeczeństwa – potencjalni donatorzy
Hasło kampani:
1 in 3 families can’t afford to Get their kids off the sidelines (1 na 3 rodziny nie może pozwolić sobie na wyciągnięcie dziecka zza linii outu)





10.10.2025 polecamy

Można zwariować, czyli 7 ważnych kampanii o zdrowiu psychicznym


10 października obchodzimy Światowy Dzień Zdrowia Psychicznego. Z tej okazji wybraliśmy siedem kampanii, które naszym zdaniem przyczyniły się do zwiększenia świadomości o kryzysach psychicznych i sposobach, w jaki można sobie pomóc lub szukać wsparcia.  1. Depresja. Rozumiesz – Pomagasz, Ministerstwo Zdrowia Kampania „Depresja. Rozumiesz – Pomagasz" Ministerstwa Zdrowia miała kilka odsłon. Jedna z nich była realizowana pod hasłem „Naucz się mówić do osób chorych na depresję” i miała na celu zwrócenie uwagi na to, jakie komunikaty kierujemy do osób w kryzysie psychicznym. W spotach zostały przedstawione trzy historie pokazujące problemy osób należących do grup zwiększonego ryzyka: młodzieży w okresie dojrzewania...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR

    Stare Telefony Działają Cuda

  • 03.11.2025Akcje

    Kampanie kinowe dla instytucji publicznych

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Tiszert. T-Search

  • 23.10.2025Kreacje / printy

    Ciche sygnały

  • 22.10.2025Kampanie

    ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie

  • 22.10.2025Kreacje / printy

    Holokaust, powtórz

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek