Oglądanie meczu zza linii outu i brak możliwości wejścia na boisko pomimo chęci gry – to problem nie tylko zawodników rezerwowych, ale także wielu dzieci w Kanadzie. Samym dzieciom trudno jest zmienić tę sytuację – pokazują to spoty kampanii z tego roku oraz wcześniejszy – z 2007 r.
Naprzeciw tej kwestii wychodzi działający od 2005 roku program Canadian Tire Jumpstart, którego głównym celem jest stworzenie każdemu dziecku w wieku od 4 do 18 lat szansy rozwoju fizycznego oraz społecznego poprzez sport i inne rodzaje aktywności, takie jak taniec czy balet. Program realizowany jest przez fundację Canadian Tire Foundation.
Dzięki współpracy z innymi stowarzyszeniami, m.in. YMCA, a także ze środowiskiem lokalnym oraz dzięki donacjom, jakich można dokonywać przy pomocy internetu, pomoc finansową uzyskało do tej pory blisko 177 tysięcy dzieci. Założenia programu realizowane są w całym kraju przez około 300 lokalnych oddziałów.
W świetle danych przytoczonych przez Canadian Tire Jumpstart co trzecia rodzina nie jest w stanie „wyciągnąć dziecka zza linii outu” i zapewnić mu odpowiednich środków finansowych tak, by mogło uprawiać sport.
E.Janota
zobacz także
-
07.11.2025Odpowiedzialny biznes / CSR
Stare Telefony Działają Cuda
-
03.11.2025Akcje
Kampanie kinowe dla instytucji publicznych
-
23.10.2025Kreacje / printy
Tiszert. T-Search
-
23.10.2025Kreacje / printy
Ciche sygnały
-
22.10.2025Kampanie
ZWROTOMOCNI – o systemie kaucyjnym w lekkiej formie
-
22.10.2025Kreacje / printy
Holokaust, powtórz

