logo kampanie społeczne
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Opinie
  • Wiedza
  • Selekcje
  • Konkurs
zamknij
Kampanie, Kanada, Pomoc społeczna
   ──────  20.03.2009

Dziecko na oucie

Your browser does not support the video tag.
Your browser does not support the video tag.


Oglądanie meczu zza linii outu i brak możliwości wejścia na boisko pomimo chęci gry – to problem nie tylko zawodników rezerwowych, ale także wielu dzieci w Kanadzie. Samym dzieciom trudno jest zmienić tę sytuację – pokazują to spoty kampanii z tego roku oraz wcześniejszy – z 2007 r.

Naprzeciw tej kwestii wychodzi działający od 2005 roku program Canadian Tire Jumpstart, którego głównym celem jest stworzenie każdemu dziecku w wieku od 4 do 18 lat szansy rozwoju fizycznego oraz społecznego poprzez sport i inne rodzaje aktywności, takie jak taniec czy balet. Program realizowany jest przez fundację Canadian Tire Foundation.

Dzięki współpracy z innymi stowarzyszeniami, m.in. YMCA, a także ze środowiskiem lokalnym oraz dzięki donacjom, jakich można dokonywać przy pomocy internetu, pomoc finansową uzyskało do tej pory blisko 177 tysięcy dzieci. Założenia programu realizowane są w całym kraju przez około 300 lokalnych oddziałów.

W świetle danych przytoczonych przez Canadian Tire Jumpstart co trzecia rodzina nie jest w stanie „wyciągnąć dziecka zza linii outu” i zapewnić mu odpowiednich środków finansowych tak, by mogło uprawiać sport.
E.Janota


Warning: Invalid argument supplied for foreach() in /wp-content/themes/Kampaniespoleczne/templates/tag-list.php on line 3


Nazwa kampanii:
Sidelines
Czas:
2009.3.15 - 2009.3.31
Tematy:
Pomoc społeczna
Kraje:
Kanada
Nadawca:
Canadian Tire Foundation
Media:
Telewizja
Wykonawca:
TAXI Canada
Adresaci:
Ogół społeczeństwa – potencjalni donatorzy
Hasło kampani:
1 in 3 families can’t afford to Get their kids off the sidelines (1 na 3 rodziny nie może pozwolić sobie na wyciągnięcie dziecka zza linii outu)





polecamy ─── 11.10.2022

Znamy nominowanych do nagrody Effie 2022


Jury 23. edycji Effie Awards Poland przyznało 94 nominacji, z czego spośród agencji mediowych najwięcej otrzymał Starcom (21),...


nazwa kategorii: Wydarzenia

CZYTAJ TEŻ:


  • 26.01.2023

    Zrób coś za nic. Zostań dawcą szpiku


  • 17.01.2023

    Dbaj o siebie


  • 13.01.2023

    Jak reagują polskie gwiazdy na nagrania z ferm futrzarskich?


  • 12.01.2023

    Plastikowe łożyska


  • 12.01.2023

    (Nie) witaj szkoło!


  • 11.01.2023

    Gołąbek pokoju


chcesz zrobić kampanię?
MENU
  • Konkurs
  • Selekcje
  • Wiedza
  • Opinie
  • Wydarzenia
  • Kampanie
PORTAL
kontakt
reklama
patronat
konkurs Kampania Społeczna Roku
Polityka prywatnośći
Logotypy KAMPANIE SPOŁECZNE do pobrania

Zgłoś swoją
kampanię!

Zapraszamy wszystkich
do przesyłania na adres
kontakt@kampaniespoleczne.pl swoich projektów
(plakatów, ilustracji, filmów,
przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne.
Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek