logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
Facebook LinkedIn FKS
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Z Misją
  • Do kawy
  • Wydarzenia
  • Kampanie
zamknij
SZUKAJ
Strona główna > Kampanie > Dziecko, które nie daje spokoju
27.06.2008
Tematy: Kampanie, Nowa Zelandia, Bezpieczeństwo ruchu drogowego

Dziecko, które nie daje spokoju

Your browser does not support the video tag.


W różnych miejscach Auckland poustawiano standy naturalnej wielkości dziecka ze zdjęciem smutnej dziewczynki w charakterystycznych czerwonych butach. Ta niekonwencjonalna akcja miała uzmysłowić kierowcom, że dziecko, które zginie w wypadku drogowym, spowodowanym przez nich, będzie już zawsze powracało w ich pamięci jako wyrzut sumienia i niezapomniany obraz. Kampania "The kids you kill never leave you" miała na celu nakłonienie kierowców do ostrożnej jazdy, szczególnie w okolicach szkół i przedszkoli.

Film jest dokumentacją tej kampanii.



Nazwa kampanii:
The kids you kill never leave you
Czas:
2008.6.1 - 2008.6.21
Nadawca:
Rodney District Council
Media:
Standy - guerilla
Wykonawca:
Colenso BBDO
Adresaci:
Kierowcy, mieszkańcy Auckland
Hasło kampani:
When you kill a child on the road that image never leaves you





06.07.2025 polecamy

Młodzi ludzie najbardziej samotni


„Connect Compass” to badanie dotyczące samotności i izolacji społecznej przeprowadzone przez markę NIVEA na ponad 30 000 ankietowanych z 13 krajów. Ponad połowa badanych czuje się samotna, a jednej na pięć osób często towarzyszy poczucie izolacji. Najbardziej dotkniętą tym zjawiskiem grupą są młodzi ludzie między 16 a 24 rokiem życia. Poczucie izolacji zgłasza tu jedna na cztery osoby. Samotność jest powszechna Badanie pokazuje, że samotność to zjawisko powszechne, które dotyka ludzi niezależnie od wieku, pochodzenia czy sytuacji życiowej. Mimo wielu dostępnych form internetowego kontaktu, poczucie osamotnienia utrzymuje się na wysokim poziomie we wszystkich badanych krajach. Jedna na pięć osób (20%)...

Zobacz więcej
nazwa kategorii: slider

zobacz także


  • 14.07.2025Kampanie

    To zdjęcie wciąż się ładuje. Poruszająca kampania o Alzheimerze

  • 12.07.2025Kreacje / printy

    Kwiaty

  • 10.07.2025Kreacje / printy

    Nie ma powodu do świętowania

  • 08.07.2025Kampanie

    Krystian, który nie miesza. Paradokument w słusznej sprawie

  • 29.06.2025Kampanie

    Prokop oddał głos… psu

  • 23.06.2025Kampanie

    Uzależnienie od ekranów w reklamie KitKat

chcesz zrobić kampanię?
logo kampanie społeczne
Wydawcą
portalu jest:
logo fabryka komunikacji społecznej
  • Kampanie
  • Wydarzenia
  • Do kawy
  • Z Misją
  • Kontakt
  • Patronat
  • Konkurs Kampania Społeczna Roku
  • Polityka prywatności
  • Logotypy do pobrania

Zapraszamy wszystkich do przesyłania na adres redakcja@kampaniespoleczne.pl swoich projektów (plakatów, ilustracji, filmów, przedmiotów), które mają przesłanie prospołeczne. Najciekawsze opublikujemy!

Ta strona używa ciasteczek